meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از انواع نازل جاروبرقی صنعتی به منظور بهبود کیفیت نظافت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL202DS

روند تولید و فعالیت در کارخانه های صنعتی همواره با تولید حجم بالایی از آلاینده ها همراه می باشد که وجود این آلاینده ها درمحیط های صنعتی سلامت افراد حاضر در محیط را به خطر انداخته و منجر به بروز مشکلات بسیاری در این مکان ها می شود. بنابراین امر نظافت صنعتی باید به عنوان جزئی جدایی ناپذیر در محیط های صنعتی مورد توجه قرار گیرد. حال آنکه وسعت فضا و حجم بالای آلودگی ها در این مکان ها امر نظافت را با دشواری های بسیاری مواجه نموده است.علاوه بر این کلیه بخش های فضا همچون کناره ها، تجهیزات مورد استفاده در خط تولید و بسیاری دیگر از قسمت های محیط در معرض آلودگی قرار می گیرند که دسترسی به این مکان ها در برخی مواقع دشوار بوده و عملیات نظافت و حذف آلاینده ها را با مشکل روبرو می نماید. اما با استفاده از جاروبرقی صنعتی امروزه امر نظافت به سهولت صورت می پذیرد. تجهیز جاروبرقی صنعتی به انواع نازل های کاربردی موجب بهبود کیفیت نظات می شود و یک نازل کارآمد امکان حذف کلیه آلاینده ها حتی از بخش های دور از دسترس را نیز فراهم می آورد.

نازل مخروطی

نظافت بخش هایی همچون گوشه ها، کناره های دیوار، بخش های داخلی تجهیزات و دستگاه های بکار رفته در خط تولید با استفاده از نازل مخروطی صورت می پذیرد.

نازل ثابت

نازل ثابت به بدنه دستگاه جاروبرقی صنعتی اتصال می گردد و کاربر با هدایت دستگاه جاروبرقی صنعتی کلیه آلاینده های منتشر شده بر سطوح کف وسیع را جمع آوری می نماید. به کمک این نازل فرآیند نظافت صنعتی با سرعت بالاتری صورت می پذیرد.

نازل آلومینیومی سر تخت

از مرسوم ترین نازل های دستگاه جاروبرقی صنعتی نازل آلومینیومی سر تخت می باشد که در طولهای مختلف در دسترس بوده و به منظور نظافت موضعی سطوح بسیار کارآمد می باشد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :