meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی نمای ساختمان با استفاده از دستگاه نماشوی مکانیزه

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Lehmann صنعت : سایر گروه : نماشوی کد محصول مربوط : QLEENPROFI

 نمای ساختمان ها همواره در معرض انواع آلودگی های ناشی از تغییرات آب و هوایی و سوخت های فسیلی قرار می گیرد که این آلاینده ها به صورت لایه های سختی سطح نمای ساختمان را می پوشاند. وجود این آلودگی ها از زیبایی ظاهری نما می کاهد و تنها با شستشوی ظاهر نما امکان حذف آلاینده ها و حفظ زیبایی ساختمان فراهم می گردد. اما از آنجا که ارتفاع ساختمان ها زیاد می باشد امر شستشوی نما با دشواری های بسیاری همراه می گردد. اما امروزه دستگاه های مکانیزه شستشوی نما به منظور ایجاد سهولت و سرعت در نظافت ظاهر ساختمان های مرتفع طراحی شده اند. طراحی نو آورانه و خلاقانه این تجهیزات استفاده از دستگاه نماشوی مکانیزه را برای عموم افراد امکان پذیر نموده است. 

عملکرد دستگاه نماشوی 

یک دستگاه نماشوی با کیفیت و کارآمد پس از پایان روند شستشوی نما هیچگونه لکه و اثری از آب آلوده بر روی نما به جا نمی گذارد زیرا این دستگاه مجهز به سیستم های تصفیه آب می باشد و آب مورد استفاده در روند شستشو را به خوبی تصفیه می نماید. در نتیجه شستشوی کامل آلاینده ها صورت گرفته و پس از نظافت نما به کمک دستگاه مکانیزه نماشوی زیبایی نما حفظ خواهد شد. توان نظافتی بالای این دستگاه از آسیب به نما جلوگیری به عمل آورده و به کمک انواع پد های تخصصی لایه های سخت آلودگی از سطح قابل حذف می باشند. 

مزیت شستشوی نما با استفاده از نماشوی مکانیزه 

با استفاده از دستگاه نماشوی مکانیزه کاربر حین استفاده از آن قدرت مانور بالایی داشته و با تنظیم لنس تلسکوپی کلیه بخش های نما را با کیفیت بالا نظافت می نماید. از مهم ترین مزایای دستگاه های نماشوی مکانیزه عدم نیاز کاربر به نردبان، بالابر و یا داربست می باشد و کاربر به راحتی می توان ساختمان های تا ارتفاع 21 متر را مورد شستشوی قرار دهد. 


تگ ها :

نماشویی

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :