meta name="video_type" content="video/mp4" />

نازل پاشش مواد شوینده واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : K1152TST

شستشو در بعضی از مواقع تنها با آب میسر نیست، به همین دلیل به منظور افزایش سرعت نظافت برای واترجت های صنعتی گرم و سرد نازل هایی با نام نازل مواد شوینده تعبیه شده که در قسمت انتهایی قرار گرفته است. دلیل اینکه مواد شوینده از قسمت پشتی واتر جت گرم یا سرد وارد دستگاه نمی شوند این است که مواد شوینده باعث از بین رفتن دستگاه می شوند، بنابراین در قسمت جلویی، محفظه ای تعبیه شده تا در لحظه نهایی خروج، آب و مواد شوینده با هم مخلوط شوند.

برای کاربرد های متفاوت نازل های متفاوتی طراحی شده است که در ادامه به آن می پردازیم.

انواع نازل واتر جت صنعتی گرم یا سرد

واتر جت کاربرد فراوانی دارد و استفاده به بهترین شکل تنها با انتخاب مناسب نازل میسر است. از انواع نازل می توان به:

  • نازل سوزنی که آب را با زاویه صفر درجه پاشش می کند، چون این خروجی آب فشار زیادی را بر سطح وارد میکند مناسب محیط هایی مانند سطوح بسیار آلوده، سطوح بتنی، زنگ زده و... است.
  • نازل تخت که در زاویه های بیش از 0 درجه پاشش می کند همانند نازل 15، 25، 40 درجه که هرکدام در شرایط خاص خود به کار می روند.
  • نازل توربو با پاشش کردن آب با فشار بالا و در عین حال به صورت دوار چرخیدن می تواند آلودگی های سخت و خشن را از بین ببرد.
  • نازل کارواش صنعتی لوله باز کن همانطور که از اسمش پیدا است برای باز کردن گرفتگی لوله ها کاربرد دارد، این نازل در عین حال که آب را از جلو با فشار پاشش می کند از پشت هم به منظور حرکت به جلو آب را پاشش می کند. نتیجه این کار از بین رفتن تمام رسوب ها در لوله است.

مزیت استفاده از نازل مواد شوینده در شستشو

در شرایط که نیاز به استفاده از مایع شوینده وجود دارد، می توان از نازل مواد شوینده  بهره برد. استفاده از این نازل سرعت کار و همینطور مصرف مواد شوینده را به حداقل می رساند. برای استفاده از این نازل باید محفظه ای که برای مواد شوینده تعبیه شده را با مواد شوینده مخصوص آن سطح پر کرده و سپس شروع به نظافت محیظ کنید.

از این نازل می توان برای شستشوی ماشین، سطوح کثیف و چرب، شیشه های ساختمان ها و... استفاده کرد. لازم به ذکر است که مواد شوینده خاصی برای این نازل نیاز نیست و صرفاً از مواد شوینده مخصوص آن سطوح، می توان بهره گرفت.


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :