meta name="video_type" content="video/mp4" />

جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG70EXP

دستگاه جاروبرقی صنعتی دارای طراحی یکپارچه ای می باشد که به منظور نظافت در محیط های صنعتی، تجاری و اداری وسیع مورد استفاده قرار می یگرد. بخش های اصلی دستگاه جاروبرقی صنعتی شامل موتور، مخزن زباله، خرطومی و نازل می باشند که با ایجاد خلا در داخل مخزن مواد را مکش نموده و به درون مخزن انتقال می دهند. امروزه این دستگاه کارایی بسیاری دارد و تامین انرژی مورد نیاز این دستگاه ها اغلب از طریق برق سه فاز می باشد و انواع موتورهای توربینی و ساید چنل در طراحی آنها بکار برده می شود. 

مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی

به کمک یک جاروبرقی صنعتی حجم قابل توجهی از مواد منتشر شده در محیط قابل جمع آوری می باشد و به دلیل برخورداری از فیلتراسیون قدرتمند مانع از بازگشت گرد و غبار و ذرات ریز جمع آوری شده به بیرون می شوند. علاوه بر این با استفاده از جاروبرقی صنعتی بسیاری از محیط های داخلی و خارجی را می توان نظافت نمود و زمان صرف شده جهت انجام امور نظافتی بسیار کوتاه تر می شود. با بهره گیری از دستگاه جاروبرقی صنعتی از انتشار مواد در محیط نیز جلوگیری به عمل می آید. به عنوان مثال در صورت بکارگیری یک دستگاه جاروبرقی صنعتی با کیفیت در محیط های سنگین کار تولیدی از ورود آلاینده ها به دستگاه های تولیدی جلوگیری به عمل می آید. 

کاربردهای متفاوت جاروبرقی صنعتی

در بسیاری از واحدهای صنعتی تولیدی و توزیع کننده انواع کالا و مواد اولیه، انجام نظافت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. با استفاده از دستگاه های جاروبرقی صنعتی این امر امروزه با سرعت و کیفیت بالایی صورت می پذیرد و در صورت بکارگیری این تجهیزات سطح بهداشت محیط ارتقا یافته است. 

غبارروبی از تجهیزات 

دستگاه ها و تجهیزات کارخانه در روند تولید در معرض انواع آلودگی ها قرار می گیرند و همواره میزان قابل توجهی از آلاینده ها در حین فعالیت دستگاه به سیستم های درونی آنها نفوذ نموده و این عامل منجر به کاهش سطح کیفی محصولات تولیدی می شود. اما به کمک جاروبرقی صنعتی و در صورت بکارگیری انواع نازل های کاربردی می توان آلاینده ها را حتی از درون دستگاه خارج نمود و همچنین از آسیب به دستگاه نیز جلوگیری به عمل آورد. 

انتقال مواد

در محیط های صنعتی گاهی مواد منتشر شده در فضا را می توان به صورت دوباره به چرخه تولید بازگرداند و در اصطلاح این مواد قابل بازیافت می باشند. اما چگونگی جمع آوری این مواد مد نظر می باشد که در صورت بکارگیری یک جاروبرقی صنعتی و انواع مخازن قابل اتصال به آنها می توان میزان قابل توجهی از مواد را به کمک جاروبرقی صنعتی به مکان مورد نظر انتقال داد. 


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :