meta name="video_type" content="video/mp4" />

واترجت صنعتی مناسب شستشوی وسایل تفریحی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO599TST

سرسره و دیگر وسایلی که برای بازی کودکان استفاده می گردند، امروزه به طور گسترده در مهد کودک ها و پارک ها نصب می شوند. این وسایل چند سالی است در کارخانجات تولید پلاستیک به تولید می رسند. نظافت و شستشوی این تجهیزات از الزامات استفاده از آن ها بوده که موجب حفظ سطح بهداشت و تمیزی آن ها می گردد. شلنگ آب معمولی به دلیل فشار پایین، کیفیت مطلوبی را برای انجام این فرآیند ارائه نمی دهد. دستگاه واترجت یا شوینده فشار قوی با پاشش آب پر فشار، شستشوی این وسایل را تسهیل بخشیده و زیبایی و تمیزی آن ها را حفظ می نماید.

معرفی واترجت صنعتی

دستگاه واترجت برای شستشوی سطوح کف، وسایل و تجهیزات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای یک پمپ فشار قوی است که آب ورودی به دستگاه را به فشار های بالا می رساند. لنس بلند واترجت امر نظافت نقاط دور دست را تسهیل بخشیده است. نازل آن نیز در مدل های مختلف، آب را با زاویه پاشش متفاوت تیغه ای، دوار و .. پاشش می نماید. تامین منبع تغذیه این دستگاه بوسیله جریان برق ( واترجت برقی) یا سوخت های فسیلی مانند بنزین و دیزل ( واترجت دیزلی و بنزینی) صورت می گیرد.

کاربرد واترجت در اماکن تفریحی

از واترجت ها در مراکز و صنایع مختلفی استفاده می شود که اماکن تفریحی یکی از آن هاست. مثلا در استخر ها و پارک های آبی از این دستگاه، جهت شستشوی سطوح کف و از بین بردن آلودگی های کف و وسایل استفاده می گردد. در بوستان ها و فضاهای سبز عمومی، واترجت برای شستشوی سنگفرش ها و زیباسازی محیط بکار برده می شود. شستشوی درختان و فضای اطراف باغچه ها و از بین بردن انواع آلودگی های سطوح کف مانند لکه های آدامس باقی مانده نیز بوسیله این دستگاه قابل انجام است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :