meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کف مجتمع تجاری با کفشوی خودرویی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

مجتمع های تجاری فروشگاهی که به طور گسترده ای در کلان شهر ها در حال ساخت و بازگشایی هستند، دارای وسعت زیادی می باشند. به همین جهت نظافت و شستشوی سطوح کف در این اماکن نیازمند زحمت و زمان زیادی است. امروزه دستگاه های نظافت صنعتی اسکرابر، امر نظافت در محیط های مختلف بخصوص محیط های وسیع و پر تردد را تسهیل بخشیده اند. اسکرابر صنعتی با استفاده از برس های شستشو و تی خشک کن و سامانه مکش آب عملیات شستشو و خشک کردن سطوح کف مراکز تجاری و پاساژ ها را در مدت زمان کمی انجام می دهد.

اسکرابر صنعتی جایگزین مناسب برای ابزار دستی نظافت

دستگاه اسکرابر با برخورداری از سیستم مکانیزه شستشو، زحمت کاربر را به حداقل میزان ممکن رسانده است. کارایی بالا این دستگاه موجب شده تا یک یا دو نیروی خدماتی به جای چند کاربر، عملیات را به انجام برسانند. مدت زمان شستشوی سطح بوسیله اسکرابر بسیار کم تر از روش های دستی بوده و بنابراین نیروی خدماتی می تواند بیشتر وقت خود را به امور دیگر بپردازد. با توجه به مصرف کم آب و نیاز کم تر به مواد شوینده، این دستگاه در مصرف آب و مواد شوینده صرف جویی نموده و بنابراین با محیط زیست سازگار است.

نحوه کار با اسکرابر خودرویی

برای شروع کار با اسکرابر خودرویی، ابتدا باید از پر بودن مخزن آب و شارژ کامل باتری اطمینان حاصل شود. برای هدایت و کنترل دستگاه، کاربر بر روی صندلی قرار می گیرد و به کمک فرمان و پدال پایی آن را به جلو حرکت می دهد. سرعت حرکت اسکرابر قابل تنظیم بوده و بسته به محل مورد نظر و میزان آلودگی قابل تغییر است. برای انجام عملیات نظافت، ابتدا باید برس شستشو و تی مکنده پایین آورده شوند. سپس کاربر موتور برس ها و موتور مکش آب را روشن می نماید و با تنظیم میزان پاشش محلول شستشو، عملیات نظافت را انجام می دهد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :