meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سطوح کف مراکز صنعتی با دستگاه زمین شوی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40

زیبایی و پاکیزگی محیط کار از اهمیت ویژه ای برای کارگران و دیگر پرسنل برخوردار است. بنابراین استفاده منظم از ابزار های نظافتی، جز امور روزانه پرسنل خدماتی هر مجموعه صنعتی یا کارخانه به حساب می آید. استفاده از تجهیزات نظافتی کارآمد برای این کار تمیزی، پاکیزگی و سرعت نظافت را دو چندان می نماید. اسکرابر صنعتی یکی از این تجهیزات است که با استفاده از سیستم مکانیزه پاشش آب و برس زنی، سطح را شستشو می دهد. اسکرابر ها در مدل های باتری دار و کابلی و بصورت دستی یا خودرویی تولید می شوند.

ویژگی های منحصر به فرد اسکرابر دستی باتری دار

اسکرابر دستی باتری دار یکی از دستگاه های نظافتی پر کاربرد جهت شستشوی سطوح کف در محیط های صنعتی، تجاری و اداری کوچک تا متوسط می باشد. این دستگاه قادر است حدود 3 الی 4 ساعت در وضعیت شارژ کامل، سطح را نظافت نماید. اسکرابر دستی باتری دار به سهولت توسط کاربر هدایت می شود و مدل های دارای موتور جلوبرنده آن نیازی به هل دادن دستگاه توسط کاربر ندارند. ابعاد منسجم و طراحی مناسب این اسکرابر ها موجب شده تا کاربر به راحتی در فضاهای کوچک دور بزند.

نگهداری آسان اسکرابر

در صورتیکه از اسکرابر ها نگهداری مناسبتی صورت گیرد، طول عمر و بازدهی آن ها افزایش می یابد. برای نگهداری از اسکرابر امور چندان دشواری وجود ندارد و ابزار و تجهیز خاصی نیز نیاز نیست. برس های شستشو باید بصورت هفتگی بررسی شوند تا هرگونه جسم خارجی از مویی برس ها جدا شود. برس ها همچنین نباید از یک حد مشخص بیشتر ساییده گردند. همچنین فیلتر ها و شناور مخازن و داخل مخزن آب کثیف باید بصورت منظم شستشو و تمیز شوند. آلودگی های به دام افتاده درون تی خشک کن نیز می بایست از بین بروند. این کار از احتمال ایجاد خط و خش بر روی سطح جلوگیری می نماید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :