meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی عمیق کف پارکینگ با دستگاه اسکرابر صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

کف پارکینگ مجتمع های مسکونی و تجاری بر اثر گرد و خاک، رد لاستیک و ترمز خودرو ها دچار آلودگی می شوند. بر طرف کردن این آلودگی ها بصورت دستی امر دشواری می باشد و زمان زیادی از افراد می گیرد. همچنین بر طرف کردن برخی از آلودگی ها بصورت دستی امر دشواری بوده و عملا امکان پذیر نمی باشد. دستگاه اسکرابر صنعتی با سیستم مکانیزه شستشوی، چنین مشکلاتی را بر طرف نموده و کف پارکینگ را به خوبی شستشو می دهد.

آشنایی با دستگاه اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی از دستگاه های نظافت صنعتی کارآمد و پر کاربرد جهت نظافت و شستشوی سطوح کف به حساب می آید. این دستگاه دارای سیستم های برس زنی و پاشش آب به همراه تی مکنده و موتور مکش می باشد. اسکرابر ها برای رفع آلودگی های سطح، ابتدا آب را بر روی برس ها پاشش نموده، سپس برس ها با چرخش خود بر روی سطح، آلودگی ها را از بین می برند. بطور همزمان، تی مکنده دستگاه آلودگی ها را جمع آوری می کند و موتور مکش آن ها را به دخل مخزن آب کثیف انتقال می دهد.

شستشوی عمیق کف پارکینگ با اسکرابر

یکی از کاربرد های دستگاه اسکرابر شستشوی سطح کف پارکینگ های اپوکسی می باشد. اگر بر روی سطح آلودگی سطحی مانند گرد و غبار ایجاد شده باشد، معمولا استفاده از آب در مخزن اسکرابر کفایت می کند. اما در بعضی از سطوح، رد لاستیک و ترمز خودرو ها ایجاد شده و به وسیله آب از بین نمی روند. در چنین شرایطی، باید از محلول شستشو شامل آب و ماده شوینده مخصوص دستگاه و مناسب برای رفع رد لاستیک در مخزن اسکرابر استفاده نمود. این مواد باید به نسبت صحیح درج شده بر روی بطری آن به آب مخلوط شوند تا نتیجه مناسبی بدست آید. برای شستشوی کف پارکینگ های وسیع، اسکرابر خودرویی و برای تمیز کردن پارکینگ های کم وسعت، اسکرابر دستی کاربرد دارد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :