meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از کفشوی کابلی برای شستشوی کف مراکز تجاری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

تردد افراد در محیط های تجاری به تدریج موجب آلودگی سطوح و نا زیبا شدن محیط می شود. از آنجاییکه زیبایی محیط در جلب مشتری و ترغیب برای مراجعه بیشتر تاثیر گذار است، نظافت و شستشوی سطوح کف اهمیت ویژه ای پیدا می کند. روش سنتی نظافت ( سطل آب و تی ) که در این مراکز استفاده می شود، علاوه بر زحمت زیاد، کیفیت مناسبی را نیز ارائه نمی دهد. در چند سال اخیر، با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های نظافت صنعتی اسکرابر تولید و عرضه می شوند که چندین برابر بهتر و سریع تر از روش های سنتی عمل می نمایند. اسکرابر ها سطح زمین مراکز تجاری را با یک مرتبه حرکت از روی آن ها تمیز و عاری از آلودگی می کنند.

مزایای اسکرابر کابلی

اسکرابر ها از نظر منبع تغذیه اغلب به دو دسته کابلی و باتری دار تقسیم می شوند. اسکرابر کابلی به جهت اتصال مستقیم به جریان برق، دارای قدرت نظافت بالاتری می باشد. همچنین این دستگاه بدون نیاز به باتری حرکت می کند و بنابراین وزن آن کم تر از مدل های باتری دار است. در نتیجه کاربر مدل های دستی آن را به راحتی جابجا می نماید. اسکرابر کابلی در محیط های با دسترسی مناسب به پریز برق قابل استفاده است و بصورت دستی هدایت می شود. عدم نیاز به شارژ منبع تغذیه، مزیت دیگر این کفشوی می باشد.

بکارگیری اسکرابر کابلی در مراکز تجاری

در مراکز تجاری، استفاده از اسکرابر صنعتی مزایای متعددی را نسبت به روش سنتی فراهم نموده است. مدل های کابلی این دستگاه، اغلب برای مراکز تجاری کم وسعت مناسب می باشند. اسکرابر کابلی به سهولت توسط کاربر هدایت می شود و وزن کم آن، زحمتی برای کاربر ایجاد نمی کند. این دستگاه ابعاد جمع و جوری داشته و به راحتی در یک فضای کوچک دور می زند. در صورت کافی نبودن کابل دستگاه نیز، می توان از سیم رابط استفاده نمود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :