meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی نما با دستگاه نماشوی مجهز به برس موتور دار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Lehmann صنعت : سایر گروه : نماشوی کد محصول مربوط : QLEENPROFI

سطح شیشه و نمای ساختمان ها بعلت قرار گرفتن در فضای آلوده و با گرد و غبار زیاد، مرتب دچار آلودگی می شود. تمیز کردن این سطوح بخصوص برای ساختمان های مرتفع، امر زمان بر و دشواری بوده و خطرات خاص خود را دارد. روش های معمول با استفاده از داربست ایمنی مطلوبی نداشته و بنابراین چندان توصیه نمی شوند. در همین راستا و به منظور شستشوی ایمن و کامل شیشه و نما، دستگاه تخصصی نماشوی عرضه و تولید می گردد. این دستگاه با تجهیز به لنس های تلسکوپی ارگونومیک فرآیند شستشوی سطوح در ارتفاع را تسهیل می بخشد.

بخش های مختلف دستگاه نماشوی

دستگاه نماشوی بصورت تخصصی برای شستشوی سطح شیشه ها و نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شوند. مخزن آب، منبع تغذیه و لنس تلسکوپی به همراه برس شستشو، بخش های اصلی این دستگاه هستند. منبع تغذیه نماشوی ها اغلب باتری و در بعضی مدل ها جریان مستقیم برق می باشد. در بعضی نماشوی ها، سامانه فیلتراسیون تعبیه شده تا آب خالص به سطح پاشش شود. مدل های مجهز به پمپ نیز قادرند آب را تا ارتفاع های زیاد پمپاژ نمایند. به منظور سهولت در جابجایی نماشوی های بزرگ، یک ترولی چهار چرخ دارای بخش های نگهدارنده باتری و .. در نظر گرفته شده است. همچنین برس های نماشویی، در مدل های مختلف ساده و موتور دار با قابلیت تنظیم زاویه موجود هستند.

برس موتور دار دستگاه نماشوی

یکی از تجهیزات جانبی نماشوی های مجهز به موتور، برس موتور دار می باشد. این برس در انتهای لنس دستگاه نصب می شود و فرآیند نظافت نما و شیشه ساختمان ها را دقیق تر انجام می دهد. موتور برس باعث چرخش برس و اعمال فشار به سطح شده، در نتیجه آلودگی ها بطور موثر تر از بین می روند. این برس ها برای شستشوی سلول های خورشیدی نیز کاربردی هستند.

تگ ها :

نماشویی

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :