meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت محوطه مراکز اداری با دستگاه سوییپر خودرویی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : OTTOETOP

سطح محوطه بیرونی ادارات و مراکز آموزشی در معرض آلودگی های مختلفی مانند آلودگی هوا، برگ درختان و دیگر عوامل قرار دارد. بی توجهی به نظافت منظم چنین سطوحی می تواند در دراز مدت وجهه نا مناسبی به محیط بدهد. از طرف دیگر وسعت زیاد اغلب این محیط ها موجب شده تا امر نظافت دستی چندان منطقی و عملی نباشد. دستگاه سوییپر خودرویی با برخورداری از برس های جانبی و مرکزی، در مدت زمان کمی نظافت سطوح وسیع را انجام می دهد. این دستگاه مشکلات روش های دستی نظافت را بر طرف نموده و مزایای متعددی را در نظافت محیط های بیرونی فراهم آورده است.

مزایای استفاده از سوییپر خودرویی جهت نظافت محیط

مدل های سرنشین دار سویپر صنعتی به دلیل سرعت بالای عملکرد، در مدت زمان کمی یک سطح وسیع را نظافت می کنند. این دستگاه ها به جهت برخورداری از دو یا چند برس، عملیات نظافت را با کیفیت بسیار خوب انجام می دهند. هدایت و کنترل آسان دستگاه به مانند یک خودرو و تعمیر و نگهداری آسان از مزایای دیگر سوییپر خودرویی می باشد. همچنین وجود قابلیت مکش بر روی برس های جانبی بعضی از این دستگاه ها، موجب شده تا علاوه بر جمع آوری گرد و غبار، از بازگشت آن ها به محیط جلوگیری شود.

دستورالعمل های مهم حین کار با سویپر صنعتی

دستگاه سوییپر برای عملکرد بهینه و ایمن باید تحت یک سری دستورالعمل بکار گرفته شود. یکی از این دستورالعمل ها، حرکت ندادن دستگاه بر روی سیم، طناب، بند و آب در حین عملکرد برس ها و نظافت محیط می باشد. همچنین اگر سطح دارای رطوبت باشد، برای جلوگیری از انسداد فیلتر، فن مکش باید خاموش شود. جمع آوری مواد ایجاد کننده اشتعال مانند تک سیگار نیز می تواند موجب آتش سوزی در داخل مخزن گردد. از دیگر دستورالعمل های مهم در این زمینه، سپردن دستگاه به فرد آگاه و آشنا به عملکرد دستگاه و جلوگیری از نزدیک شدن افراد غیر متخصص بخصوص کودکان به دستگاه می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :