meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی ورودی هتل با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : 1152TST

هتل ها با توجه به مراجعه گردشگران خارجی و مسافران داخل کشور بایستی به تمیز و شیک بودن مجموعه خود اهمیت ویژه ای دهند. کثیف بودن ورودی هتل و بخش های داخلی قطعا افراد را از مراجعه مجدد منصرف خواهد کرد. بنابراین نیاز است تا نیرو های خدماتی هتل به نظافت و تمیز کردن روزانه هتل اهمیت دهند. شستشوی ورودی هتل یکی از این بخش هاست که توجه به آن در زیبا سازی محل ورود مسافران موثر است. برای شستشوی این بخش روش دستی شستشو زمانبر بوده و نتیجه کاملا ایده آلی ارائه نمی دهد. اما امروزه دستگاه های واترجت صنعتی، این فرآیند را ساده تر نموده و نتیجه به مراتب بهتری را موجب می شوند. واترجت ها از آب پر فشار برای حذف آلودگی های سطوح استفاده می کند.

معرفی انواع نازل واترجت

واترجت صنعتی دارای چند بخش اصلی نازل، پمپ، موتور، لنس، شلنگ فشار قوی و تفنگی می باشد. نازل واترجت تعیین کننده نحوه پاشش آب بر روی سطح است و در مدل های متنوعی طراحی می شود. نازل تخت، دوار و متغیر دست بندی کلی نازل ها هستند. نازل تخت در زاویه های صفر تا حدود 60 درجه وجود دارد که نازل های با زاویه کوچک برای شستشوی عمیق سطوح و نازل های با زاویه بزرگ تر برای شستشوی سطوح با سطح وسیع تر و آلودگی های سطحی تر مناسب هستند. نازل های دوار نیز شستشوی سطوح بسیار آلوده را تسهیل می بخشند.

مزایای شستشوی هتل با واترجت صنعتی

واترجت صنعتی به دلیل برخورداری از یک پمپ فشار قوی، آب را با فشار به سطح می پاشد. در نتیجه آلودگی های روی سطح زمین در ورودی مکان هایی مانند هتل ها، با سرعت از بین می روند. بعلت قدرت شستشوی آب پر فشار، کیفیت شستشوی سطوح با واترجت صنعتی نیز نسبت به شستشو با روش دستی بیشتر است.  

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :