meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کفپوش سالن ورزشی با دستگاه اسکرابر صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40

سالن های ورزشی بطور ویژه ای مورد توجه جوانان قرار دارد. کفپوش این سالن ها به مرور زمان دچار آلودگی و کثیفی شده و باید نظافت گردد. باقی ماندن آلودگی بر روی این سطوح علاوه بر کاهش دادن طول عمر کفپوش، می تواند سبب آسیب دیدن افراد شود. بنابراین شستن کفپوش سالن بطور منظم دارای اهمیت است. از طرفی وسعت این سالن ها موجب شده تا شستشوی دستی آن ها امری دشوار و زمان بر باشد. بنابراین برای شستن چنین سطوحی دستگاه اسکرابر صنعتی پیشنهاد می شود. این دستگاه عملیات شستشو و خشک کردن سطح را بطور همزمان و در مدت زمان کمی انجام می دهد.

مزایای اسکرابر شارژی

اسکرابر شارژی یکی از انواع کفشوی هاست که با استفاده از باتری کار می کند. باتری این دستگاه جهت تامین انرژی حرکتی، انرژی چرخش برس ها و سیستم الکتریکی تنظیمات و بخش های کنترلی عمل می نماید. اسکرابر شارژی به جهت عدم نیاز به پریز برق در حین کار، به سادگی در محیط های وسیع قابل استفاده است. عدم وجود کابل برق همچنین موجب می شود تا کاربر راحت تر سطح را نظافت کند. سطح صدای پایین اسکرابر و عدم ایجاد آلودگی صوتی از دیگر مزایای کفشوی باتری دار می باشد.

تی مکنده اسکرابر

اسکرابر ها دارای سیستم خشک کن قدرتمندی هستند که شامل یک موتور مکنده و تی می شود. لاستیک های تی دستگاه آب را از سطح جمع می کنند تا موتور مکنده آن ها را به داخل مخزن آب کثیف منتقل نماید. تی مکش دارای یک شاسی محکم است که به دستگاه متصل می شود. بر روی این شاسی اتصالات و دو لاستیک تی قرار دارد. خرطومی مکش نیز به شاسی تی متصل می شود و از بین دو لاستیک آب آلوده را مکش می نماید. با پاره یا فرسوده شدن لاستیک تی، کاربر می تواند آنرا بچرخاند تا از لبه دیگر استفاده شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :