meta name="video_type" content="video/mp4" />

چگونگی نظافت درون خودرو در مراکز کارواش

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : other صنعت : سایر گروه : سایر کد محصول مربوط : IndustrialCleaning

یکی از دغدغه ها و حساسیت های فکری افرادی که مراکز کارواش مراجعه می کنند، چگونگی نظافت بخش های داخلی و درون خودرویشان می باشد. از این رو ترجیح می دهند، هزینه ای حتی جداگانه را برای نظافت بهینه داخل اتومبیل خود بپردازند. تقاضا و نیاز افراد باعث شده است که مدیران کارواش به دنبال راهکاری موثر در جهت جلب رضایت مشتریان باشند. آنها استفاده از تجهیزات مدرن نظافتی را برترین راه حل در این زمینه دانسته و انواع تجهیزات پیشرفته نظافتی را در مراکز کارواش بکار می گیرند. این عامل سبب ارتقای کیفیت خدمات رسانی در کارواش ها شده و همواره در جذب تعداد مشتریان کارواش تاثیر بسزایی دارد. 

جاروبرقی صنعتی

یکی از تجهیزاتی که در مراکز کارواش مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه جاروبرقی صنعتی می باشد که با استفاده از انواع نازل های کاربردی قابل استفاده می باشد. با استفاده از این دستگاه ها می توان بخش های داخلی اتومبیل را با کیفیت مطلوبی نظافت نمود. این تجهیزات از قدرت مکش بالایی برخوردارند. به کمک این جاروبرقی ها حجم قابل توجهی از گرد و خاک که در کفپوش خودرو و درب ها نفوذ نموده اند، از درون خودرو قابل حذف بوده و با انجام نظافتی درخور داخل خودرو همواره پاکیزه می گردد. از طرفی می توان از بروز بوی نامطبوع درون خودرو نیز ممانعت نمود.

بخارشوی صنعتی

در صورت عدم نظافت و پاکسازی آلاینده ها از درون خودرو، زمینه جهت رشد و نمو باکتری ها فراهم گردیده و عوامل بیماری زا به شدت محیط داخلی خودرو را تحت تاثیر قرار می دهند. بخار آب از جمله عوامل از بین برنده میکروب ها می باشد زیرا اکثر میکروب ها در دمای بالای بخار آب کشته شده و از بین می روند. از این رو در مراکز کارواش با استفاده از دستگاه های بخارشوی صنعتی، عملیات ضدعفونی و میکروب زدایی امکان پذیر گردیده است. 


تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :