meta name="video_type" content="video/mp4" />

راهکار بهینه شستشوی سطوح کف مراکز تجاری چیست؟

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55BM40

مراکز تجاری و فروشگاهی هر روزه با حجم قابل توجهی از رفت و آمد افراد مواجه هستند. این رفت و آمد ها در طول روز سبب آلوده شدن سطوح کف شده و بر روی زیبایی و جلوه مرکز تاثیر می گذارد. بنابراین افراد باید بطور منظم سطوح کف مراکز تجاری را تمیز کنند. با توجه به وسعت محیط و زمان بر بودن نظافت دستی، امروزه استفاده از دستگاه های نظافتی صنعتی اسکرابر ترجیح داده می شود. اسکرابر ها معایب روش نظافت دستی را ندارند و سرعت و کیفیت شستشو را افزایش می دهند. با توجه به چند برابر بودن سرعت نظافت در حین استفاده از اسکرابر ها، شستشوی محیط های وسیع آسان تر شده است.

معرفی دستگاه اسکرابر باتری دار

اسکرابر صنعتی برای شستشوی سطوح کف از سیستم مکانیزه برس زنی بهره می برد. منبع تغذیه این دستگاه می تواند جریان مستقیم برق، باتری یا حتی سوخت فسیلی باشد. اسکرابر باتری دار به دلیل عدم نیاز به اتصال به پریز برق، به سهولت در محیط جابجا می شوند. عدم نیاز به پریز برق در حین کار دستگاه سبب شده تا کاربر بتواند از این اسکرابر در طول محیط های وسیع استفاده نماید. کفشوی باتری دار بصورت دستی یا خودرویی هدایت می شود که مدل های خودرویی برای محیط های وسیع با موانع کم و مدل های دستی برای محیط های کم وسعت مناسب هستند.

کاربرد اسکرابر در نظافت مراکز تجاری

در مراکز تجاری، برای شستشوی سطوح کف و براق کردن آن ها، استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی پیشنهاد می شود. این دستگاه در مدل های دستی و خودرویی برای چنین امور نظافتی طراحی شده است. اسکرابر های دستی کوچک برای محیط های کم وسعت و با مانع و کفشوی سرنشین دار برای محیط های با وسعت زیاد مانند پارکینگ ها و سالن های بزرگ مناسب هستند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :