meta name="video_type" content="video/mp4" />

ضدعفونی سطوح مختلف با دستگاه چندکاره بخارشوی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : بخارشوی صنعتی کد محصول مربوط : FORCETWO3.6

سطح زمین، دیوار ها و شیشه ها در محیط خانه یا اداره، به مرور زمان دچار آلودگی می شوند. ضدعفونی و تمیز کردن این سطوح بخصوص در محیط خانه از ضروریاتی است که سطح بهداشت را ارتقا می دهد. به همین منظور افراد باید برای منزل یا محیط کار، یک ابزار نظافتی کارآمد تهیه کنند. دستگاه بخارشوی یکی از تجهیزات است که مخصوص نظافت و ضدعفونی کردن محیط و بر طرف نمودن بوی نامطبوع می باشد.

بخارشوی چگونه عمل می کند؟

بخارشوی یک دستگاه نظافتی چند کاره است که برای شستشو و ضدعفونی سطوح مختلف کاربرد دارد. این دستگاه قابل حمل با بخار آب سطوح را شستشو و تمیز می نماید. حرارت آب خروجی از بخارشوی، در ضدعفونی کردن سطح کاملا موثر است. قابلیت مکش آلودگی ها و چربی ها بعد از پاشش بخار آب دیگر قابلیت این دستگاه به حساب می آید. این دستگاه نظافتی همچنین با تجهیز به لوازم جانبی مختلف به یک دستگاه چند کاره جهت شستشوی نقاط دور از دسترسی و شکاف ها تبدیل نموده است. همچنین یک بویلر در ساختار این دستگاه، برای افزایش دمای آب تعبیه شده تا آب با حرارت به سطح پاشش شود. مخزن آب تمیز و کثیف برای نگهداری آب تمیز و آلوده شده، سیستم فیلتراسیون و تجهیزات جنبی متعدد از دیگر بخش های بخارشوی هستند.

کاربرد های مختلف بخارشوی کدامند؟

با توجه به قابلیت مکش آب و سیستم تولید بخار آب، این دستگاه دارای کاربرد های متعددی در محیط خانه و مراکز اداری و صنعتی است. بعنوان مثال در رستوران ها و صنایع غذایی از مدل های صنعتی این دستگاه می توان برای شستشو و ضد عفونی سطوح آشپزخانه، دیگ ها و تجهیزات آشپزی استفاده نمود. نظافت سطوح شیشه ها و پنجره ها از داخل و تمیز و براق کردن آن ها، شستن سطوح کف و دیوار های خانه، شستشوی مبل، تمیز کردن پرده ها و تشک و اتو کردن پرده و لباس از دیگر کاربرد های این دستگاه هستند.

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :