meta name="video_type" content="video/mp4" />

پلیشر چگونه کار می کند؟

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : پولیشر کد محصول مربوط : BIONIC

تردد افراد و به جای ماندن آلودگی ها و زباله و گرد و خاک بر روی سطح زمین، اجتناب ناپذیر بوده و در همه محیط ها با چنین رخدادی مواجه هستیم. سطح کفپوش های اپوکسی و دیگر انواع سطوحی که کفپوش شده، بعلت انباشته شدن گرد و خاک، به مرور زمان دچار آسیب می گردد. ضمنا انباشته شدن آلودگی بر روی کفپوش، امر نظافت و شستشوی آن را تا حد زیادی دشوار می کند. استفاده از ابزار ها و دستگاه های نظافتی راهی مناسب و نتیجه بخش برای شستشوی این آلودگی ها می باشد. پولیشر صنعتی یکی از این تجهیزات نظافتی است که از برس چرخشی برای حذف آلودگی ها بهره می برد. پولیشر آلودگی های سطح کفپوش را از بین برده و سطحی صیقلی و هموار پدید می آورد.

نحوه عملکرد پولیشر

پولیشر برای عملکرد روی سطح از یک برس یا پد مخصوص و متناسب با جنس سطح بهره می برد. مخزن آب تمیز، دسته قابل تنظیم متناسب با نیاز کاربر و اهرم تنظیم پاشش آب از جمله بخش های این دستگاه هستند. پد یا برس پلیشر با سرعت و چرخش بالا بصورت دورانی، سبب حذف آلودگی ها و صیقلی شدن سطح می شود. با توجه چرخش برس یا پد با دور بسیار بالا، هدایت و کنترل این دستگاه کمی دشوار بوده و به آموزش اولیه نیاز دارد.

کاربرد های پلیشر

کاربرد اصلی دستگاه پولیشر ، براق کردن، صیقل دادن سطوح مختلف و حذف آلودگی های عمیق بوسیله پد و برس می باشد. شستشو و پلیش زنی سطوح پارکت، سنگ و بتن در محیط های مختلف توسط این دستگاه انجام می گیرد. با استفاده از این دستگاه می توان طول عمر کفپوش را نیز افزایش داد. انتخاب برس یا پد پولیشر دارای اهمیت بوده و بر روی کیفیت فرآیند، کارایی صحیح دستگاه و حفاظت از سطح تاثیر گذار است.

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :