meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت فرش و موکت با دستگاه سوییپر صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : SLALOM

فرش و موکت در مراکز فرهنگی و نمایشگاهی به جهت فعالیت های آن مرکز و تردد افراد کثیف و آلوده می شود. این سطوح زیبایی مرکز را فراهم می کنند و به همین دلیل کثیفی آن ها بر روی جلوه محیط تاثیر گذار است. به همین جهت ضرورت دارد تا مسئول خدمات این مراکز اهمیت قابل توجهی به نظافت فرش و موکت قائل شوند. بطور معمول اغلب مراکز نمایشگاهی وسیع بوده و دارای بخش های متعددی هستند. به همین جهت، استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافتی اهمیت و ضرورت بیشتری نسبت به روش دستی دارد. سوییپر صنعتی یکی از این تجهیزات است که بوسیله برس های خود آلودگی ها را از روی سطح جمع آوری می کند.

انواع سوییپر

سوییپر ها دارای انواع مختلفی هستند اما مکانیزم تمامی آن ها بر پایه چرخش برس ها و انتقال مواد به داخل مخزن می باشد. تفاوت مدل های مختلف این دستگاه در تعداد برس های نظافت، نحوه هدایت دستی یا خودرویی، منبع تغذیه، حجم مخزن زباله و نحوه تخلیه مخزن است. سویپر دستی معمولا برای امور نظافتی سبک و نمونه های خودرویی برای امور نظافتی سنگین در محیط های وسیع بکار می آیند. سویپر دستی با اعمال نیرو توسط کاربر در حالت ایستاده به جلو حرکت داده می شود اما سوییپر خودرویی با نشستن کاربر بر روی صندلی و پدال گاز و ترمز هدایت می شود. در بحث منبع تغذیه نیز، بعضی سویپر ها باتری دارند و بعضی از سوخت بنزین یا دیزل برای تامین منبع تغذیه استفاده می کنند.

سوییپر مناسب نمایشگاه

نمایشگاه ها اغلب وسعت زیادی دارند و به همین علت استفاده از سوییپر خودرویی برای نظافت فرش و موکت آن ها ترجیح داده می شود. سوییپر خودرویی به راحتی در محیط قابل هدایت و کنترل می باشد و کاربر در استفاده های طولانی مدت از آن دچار خستگی نمی گردد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :