meta name="video_type" content="video/mp4" />

کفشوی نظافت انبار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40

محیط های صنعتی و کارخانجات بخشی از فضای کاری خود را به انبار قطعات و تجهیزات اختصاص می دهند. این انبار ها معمولا وسیع بوده و در اثر جابجایی تجهیزات دچار آلودگی می شوند. جرم گرفتن سطوح کف انبار ها به مرور زمان می تواند محیطی آلوده و کثیف بوجود آورد. تمیز کردن این سطوح به کمک روش های دستی نظافت زمانبر بوده و نتیجه مطلوبی نیز در پی نخواهد داشت. بنابراین استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی راهکار بسیار مناسبی برای شستشوی کف انبار ها می باشد. اسکرابر ها بدون دخالت دست و به وسیله یک سیستم برس زنی فرآیند شستشوی کف را به انجام می رسانند.

کفشوی دستی باتری دار

کفشوی ها از نظر نحوه هدایت، منبع تغذیه و پارامتر هایی مانند ابعاد و پهنای شستشو با یکدیگر تفاوت دارند. هدایت این دستگاه ها بصورت دستی و خودرویی امکان پذیر است. اسکرابر دستی باتری دار یکی از انواع اسکرابر هاست که کاربرد گسترده ای در محیط های کم وسعت دارد. این دستگاه به علت نداشتن کابل و استفاده از باتری، بدون دغدغه ناشی از گیر کردن کابل در زیر دستگاه قابل هدایت است. اسکرابر دستی باتری دار به کمک دسته و بوسیله کلید های کنترلی هدایت شده و محیط را نظافت می کند.

شارژ باتری اسکرابر

اسکرابر باتری دار بسته به مدل شارژدهی متفاوتی دارد. معمولا در مدل های دستی اسکرابر، شارژدهی دستگاه بین 2 تا 3 ساعت می باشد. شارژ مجدد باتری بعد از پایان فرآیند نظافت، از مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد. اگر دستگاه اسکرابر برای مدتی استفاده نمی شود، بهتر است چند روز یکبار به شارژ زده شود تا طول عمر باتری کاهش نیابد. اسکرابر باتری دار در محیط هایی که دسترسی مناسبی به پریز برق وجود ندارد یا محیط هایی که دارای بخش های متعدد هستند، بطور گسترده تری مورد استفاده قرار می گیرد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :