meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سطوح شامل سنگ و اپوکسی با دستگاه اسکرابر خودرویی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

در پارکینگ ها که سطح کف آن ها از سنگ و یا اپوکسی ها متشکل شده اند؛ به مرور زمان آلودگی ها و جرم های سخت و رد لاستیک ها به وجود می آیند که پاک سازی و نظافت این آلودگی ها توسط نیروی انسانی بسیار سخت و زمانبر می باشد و در نهایت سطح کیفی خوبی هم نخواهیم داشت. لذا اسکرابر های صنعتی که سطوح را بصورت مکانیزه و بدون نیاز به ابزار دستی شستشو می نمایند، بسیار موثر و کارامد تر می باشند.

مکانیزم عمل در دستگاه ARA80BM100

این اسکرابر ها دارای دو مخزن آب به صورت جداگانه می باشند. در مخزن آب تمیز، آب به همراه مقدار مشخصی از نوع خاصی از مواد شوینده بوده که به واسطه شلنگی این محلول بر روی برس ها ریخته و در اثر چرخش برس ها سطح آلوده تمیز می گردد و آب آلوده حاصل از این عملیات، توسط تی های لاستیکی با کیفیت  و همچنین سیستم مکنده قوی، در مخزن آب کثیف مکش میگردد و سطح شستشو شده بعد از این عملیات، کاملاً خشک و تمیز می باشد.

این دستگاه که از ویژگی های خاص و ابعاد مناسبی برخورددار می باشد، با اعمال فشار و نیروی مناسب بر روی برس ها، هم کیفیت شستشو را بالا می برد و هم به دلیل سرعت بالای این دستگاه، سرعت عملیات پاک سازی را بسیار بالا می برد.

بکار گیری مواد شوینده همراه با اسکرابر

مواد شوینده مخصوص قادر به از بین بردن آلودگی های ناشی از رد لاستیک ها به صورت بسیار مناسب در سطح پارکینگ ها می گردد که در این عملیات ابتدا تی های لاستیکی و سیستم مکش بالا بوده و سطح پارکینگ با مقداری محلول شستشو داده می شود  و سپس پس از چند دقیقه عملیات برس زنی مجدد و جمع آوری آب های کثیف توسط تی ها و سیستم مکش انجام می گیرد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :