meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد تجهیزات نظافتی در مراکز تجاری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA85BM120

تمیزی و زیبایی محیط در طبقات مختلف مراکز تجاری و فروشگاه های بزرگ دارای اهمیت ویژه ای می باشد. نظافت و شستن سطح در این محیط ها با توجه به وسعت بالا و تردد زیاد افراد دشوار و زمانبر بوده و نتیجه مطلوبی را بدست نمی دهد. از طرفی حفظ زیبایی این مراکز قطعا در جلب مشتری و حفظ بهداشت موثر است. بنابراین استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه یک راهکار ایده آل در این زمینه به حساب می آید. سوییپر و اسکرابر صنعتی از جمله تجهیزاتی هستند که در بخش های مختلف مراکز تجاری برای شستشوی کف بکار می آیند.

سوییپر صنعتی

سوییپر صنعتی یک دستگاه نظافتی برای جمع آوری آلودگی ها از سطح زمین می باشد. این دستگاه در مراکز تجاری بیشتر برای نظافت کف پارکینگ ها و جمع آوری زباله های سطح کاربرد دارد. سوییپر ها دارای دو برس جانبی برای جمع آوری زباله از اطراف هستند. یک برس مرکزی نیز این زباله ها را بطور مناسب به داخل مخزن سویپر پرتاب می نماید. سوییپر ها قبل از شستشوی سطح و به منظور جمع کردن زباله و خاک از روی سطح در بخش هایی از مراکز تجاری مانند پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اسکرابر صنعتی

اسکرابر ها بعد از فرآیند نظافت اولیه با دستگاه ها و ابزار هایی مانند سوییپر مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه فرآیند شستشو و خشک کردن سطوح کف را بطور همزمان انجام می دهد. برس های اسکرابر بصورت چرخان بر روی سطح به چرخش در می آیند و با فشار مناسب بر روی آلودگی، آنها از بین می برند. مخازن این دستگاه برای ذخیره و نگهداری آب تمیز و کثیف بصورت جداگانه طراحی شده اند تا آلودگی ها در محیط انتشار نیابد. فرآیند خشک کردن سطح همزمان با برس زنی بوسیله تی مکنده و موتور مکش انجام می گیرد. اسکرابر های خودرویی با برخورداری از موتور جلوبرنده و سهولت کاربری، گزینه مناسبی برای شستشوی کف مراکز تجاری به حساب می آیند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :