meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت کارآمد بیمارستان ها و محیط های درمانی با اسکرابر بیمارستانی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA 55 B 40 noBAC

محیط های بیمارستانی به دلیل شرایط ویژه ی خود، درصورتی که مورد توجه کافی و نظافت مستمر  قرار نگیرند، می توانند به مکانی برای انباشت، انتشار و انتقال باکتری ها تبدیل شوند. از این رو به کمک دستگاه های نظافتی که به همین منظور طراحی و مکانیزه شده اند، می توان با سرعت و کیفیت مناسب تری به این هدف دست یافت. یکی از مناسب ترین، محبوب ترین و کارآمد ترین این دستگاه ها، اسکرابر بیمارستانی تحت عنوان noBAC است که با قابلیت خاص مخازن خود برای محیط های درمانی بسیار ایده آل می باشد.


دلایلی که باعث می شوند تا اسکرابر بیمارستانی بر روش های سنتی شست و شو برتری پیدا کند.


استفاده از روش های سنتی شست وشو همانند تی و سطل به ویژه برای به کارگیری در محیط های درمانی روش مناسبی نیستند، به دلیل که آب آلوده را پس از هربار شست و شو داخل سطل برده و مجدد همان آلودگی ها را توسط تی به محیط باز میگرداند، از طرف دیگر سطوح لغزنده ی به جای مانده پس از استفاده از روش های سنتی می توانند برای مراجعه کنندگان خطرناک و حادثه آفرین باشد. در نتیجه بهترین راه حل، صرف یک هزینه ی اولیه و تهیه ی یک دستگاه مناسب است تا در بازه ی زمانی با عملکرد بهینه ی خود باعث کاهش سودآوری گردد. 


ویژگی های اسکرابر بیمارستانی 


همه ی اسکرابرها دارای یک منبع تغذیه الکتریکی یا احتراقی، برس دیسکی یا غلطکی، سیستم مکش شامل یک موتور مکنده، تی و شلنگ مکش و دو مخزن یکی برای آب تمیز و دیگری برای آب کثیف هستند. همه ی اسکرابرها می توانند به شکل دستی و یا سرنشین دار هدایت شوند. اما آنچه یک کف شوی بیمارستانی را از نوع معمولی آن متمایز می کند، ساخته شدن مخازن از ترکیب ویژه ای از مواد پلی اتیلن با افزودنی ضد باکتریایی است، که به این ترتیب که از رشد، تکثیر و پرورش باکتری های موجود در مخازن جلوگیری می گردد و این به یک امتیاز ویژه برای این دستگاه به شمار می آید.


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :