meta name="video_type" content="video/mp4" />

شست و شوی سنگ فرش با واترچت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : Kraenzle-1152T

سنگ فرش محوطه های شهری و پارک ها عموما به علت قرارگیری در  معرض حجم بالای رفت و آمدهای همه روزه، در معرض آلودگی های عمیق و گسترده ای می باشند که از بین بردن آنها می تواند دشوار، زمان بر و بعضا خسته بوده و کیفیت مورد نظر را نیز به همراه نداشته باشد. امروزه می توان با کمک دستگاه های شست و شوی تخصصی می توان این آلودگی ها را به آسانی از سطوح سنگ فرش پاک سازی کرد. یکی از این دستگاه ها، دستگاه واترجت صنعتی می باشد که با طراحی مکانیزه می تواند به راحتی حتی عمیق ترین آلودگی ها را از میان بردارد.

واترجت صنعتی 

این دستگاه به منظور شست و شو و لایه برداری از سطوح هموار و ناهموار به کار گرفته می شود به این ترتیب که آب ورودی توسط یک پمپ قشار قوی، به فشار بسیار بالایی رسیده، سپس توسط یک نازل به سطح مورد نظر پاشش می شود، به علت فشار و سرعت بالای آب خروجی حتی عمیق ترین و قدیمی ترین آلودگی ها نیز از سطح برداشته می گردند. این دستگاه در به کاری بر روی سنگ فرش ها و مناطق دارای خلل و فرج و درز و شکاف بسیار ایده آل بوده، زیرا می تواند آب را به راحتی به این مناطق با دسترسی سخت، هدایت نماید.

انواع نازل در واترجت

قابلیت اتصال به نازل های گوناگون و متناسب با نیاز و نوع محیط، از دیگر قابلیت های کارواش خانگی می باشد، از انواع این نازل ها می توان به نازل تخت، سوزنی و دوانی اشاره نمود. نازل تخت از رایج ترین انواع نازل ها می باشد که با کاربرد گسترده می تواند در طیف وسیعی از عملیات های نظافتی مورد استفاده قرار گیرد. اما از نازل سوزنی عموما در عملیات سنگین همچون تخریب بتن استفاده می گردد.

 نازل دورانی 

در این نوع نازل ها به آب در هنگام خروج یک نیروی دورانی القا می گردد و این امر قدرت پاک کنندگی آب را افزایش داده و موجب می گردد تا لکه ها و آلودگی ها مؤثرتر از میان برداشته شوند.


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :