meta name="video_type" content="video/mp4" />

شست و شوی پارکینگ های طبقاتی با دستگاه اسکرابر صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA 80 BM 100

نظافت پارکینگ ها به دلیل تردد مداوم اتومبیل ها از ملزومات به شمار می آید، زیرا می باید لکه های روغن و خطوط لاستیک به جای مانده در محیط به شکلی مؤثر از میان برداشته شوند تا خطر لغزندگی و ایجاد حادثه در محیط پارگینگ به حداقل برسد. از طرفی این مناطق وسعت زیادی داشته و شست و شو می تواند به امری بسیار زمان بر و دشوار تبدیل گردد. دستگاه اسکرابر صنعتی، دستگاهی با کارآیی بالا بوده که به دلیل شرایط ویژه در طراحی بسیار مناسب برای به کارگیری در این قبیل محیط ها می باشد.

چرا به کارگیری روش های سنتی در پارگینگ ها مناسب نمی باشد؟

مساحت بالای پارکینگ ها به ویژه در مراکز تجاری، مجتمع های تفریحی و ورزشی و یا هتل ها به گونه ای است که همه روزه با حجم بالایی از تردد ماشین ها روبه رو می باشند از این رو حجم آلودگی های موجود نیز گسترده تر می باشد، از این رو به کارگیری سطل و تی و یا شلنگ آب می تواند باعث ایجاد سطحی لغزنده شود و به علاوه زمان و تعداد بالایی نیروی خدماتی مورد نیاز گردد، حتی در مواردی ممکن است با اختصاص موارد گفته شده نتیجه مطلوبی نیز حاصل نگردد در نتیجه روش های سنتی در این قبیل محیط ها عملا منسوخ شده می باشند. 

مزایای به کارگیری دستگاه کفشوی صنعتی در پارکینگ ها

کفشوی صنعتی باتری دار و از نوع سرنشین دار را می توان یکی از مناسب ترین دستگاه های نظافت صنعتی در مورد پارگینگ ها دانست زیرا که می توان به راحتی و با نشستن بر روی صندلی تعبیه شده به راحتی به هدایت دستگاه پرداخت، به علاوه امکان خشک کردن محیط همزمان با شست و شو از ایجاد لغزندگی و احتمال بروز حادثه جلوگیری می کند. این دستگاه به ویژه از نوع باتری دار بدون محدودیت دسترسی به کابل برق امکان شست و شوی بهینه را فراهم می نماید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :