meta name="video_type" content="video/mp4" />

شست و شوی دیوارهای بتنی با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : 1152TST

انواع آلودگی های محیطی، آلودگی های ریز و گرد و غبار ها می توانند با گذشت زمان موجب شوند تا نمای ساختمان ها آلوده و کدر شده و چهره ساختمان ها و شهر نازیبا گردد، این امر همچنین می تواند باعث آسیب به بدنه ساختمان ها و کاهش امر آنها گردند. نما و بدنه ساختمان ها ممکن است از جنس سنگ، آجر، بتن و یا برخی سنگ های حساس تر و گران قیمت باشد. از این رو شست و شوی این بخش ها می تواند امری کاملا تخصصی گردد.

شست و شوی نمای آجری

نمای آجری را می توان یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین نماها در ساختمان دانست، این نما جزء سخت ترین سطوح با قابلیت جذب میزان بالایی آلودگی می باشد. اما در کنار این امر همواره می توان با بکارگیری دستگاه های مکانیزه و پیشرفته حتی سخت ترین نوع سطوح با آلودگی های قدیمی را شست و شو داد. دستگاه کارواش خانگی همچنین امکان تعویض نازل را دارا می باشد و در نتیجه می توان متناسب با نوع و میزان آلودگی از نازل های تخت، دوار، و یا سوزنی بهره برد.

دستگاه واترجت صنعتی در شست و شوی نما

در این دستگاه آب پرفشار با برخورد به سطح مورد نظر آلودگی ها را از میان برمی دارد و از آنجا که آب ماده شوینده اصلی بشمار می آید، سطح را دچار آسیب و خراش نکرده و کاملا ایمن به این امر دست می یابد. شست و شوی نمای آجری ساختمان ها با دستگاه واترجت صنعتی می تواند بسیار آسان و بی زحمت انجام پذیرد، به این ترتیب که دبی و فشار آب خروجی در این دستگاه مشخص بوده و متناسب با نوع و میزان آلودگی تعیین می گردد. در هنگام به کارگیری از این دستگاه اگرچه رعایت برخی نکات ایمنی ضروری می باشد اما کارکرد آسان آن این امکان را برای هر کاربری فراهم می آورد تا به راحتی از آن بهره ببرد.


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :