meta name="video_type" content="video/mp4" />

مشخصات اسکرابر دستی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA 55 K40

امروزه در میان تعداد و انواع متنوع دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی موجود با قابلیت ها و ویژگی های متفاوت، دستگاه اسکرابر را می توان از جمله پرکاربرترین و محبوب ترین این دستگاه ها دانست. این تجهیز در دو نوع دستی و سرنشین دار موجود بوده و قابلیت به کارگیری در انواع محیط های صنعتی، نیمه صنعتی، اداری و تجاری مسکونی را دارا می باشد. در ادامه به بررسی اسکرابر دستی پرداخته می شود.

اسکرابر دستی چیست؟

این دستگاه به طور کل دارای منبع تغذیه از نوع باتری ای و یا کابلی، یک سیستم برس زنی شامل یک برس دیسکی یا غلطکی، سیستم مکش شامل یک موتور مکنده، شلنگ مکش و یک تی می باشد، که همزمان با شست و شو، آب آلوده را مکش می نماید. همچنین یک مخزن آب تمیز و کثیف به طور جداگانه با امکان تخلیه و پرشدن آسان را دارا می باشد. به این ترتیب در هنگام انجام عملیات نظافت سطح در حد قابل قبولی خشک می گردد و این امر یکی از مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه اسکرابر دستی می باشد.

ویژگی های اسکرابر دستی

دستگاه های اسکرابر در نوع دستی عموما دارای ابعاد کوچک تری می باشند، سطح صدا و حجم آلودگی تولیدی بسیار کمی داشته و در دو نوع باتری ای و کابلی موجود می باشند. این تجهیز هدایت پذیری بالایی دارد و بسیار کاربر پسند می باشد. امکان تنظیم میزان آب و مواد شوینده پاشش شده از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد، این موارد کاربرد گسترده ای را برای دستگاه به وجود می آورد.  

اسکرابر دستی مناسب برای چه محیط هایی می باشد؟

همواره هنگام تصمیم در تهیه کف شوی مناسب با نیاز می باید مواردی را در نظر گرفت، از جمله مهم ترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

محیط مورد نظر 

در صورتی که محیط مورد نظر از ابعاد و مساحت محدود باشد همانند باشگاه ها و سالن های ورزشی کوچک، معابر باریک، پارکینگ های کوچک با سطوح متعدد، فضاهای با موانع زیاد مانند انبارها، کلاس های مدارس و دانشگاه ها، محیط داخلی دفاتر کار و رستوران ها و آشپزخانه های کوچک استفاده از اسکرابر دستی بسیار مناسب می باشد. 

مقرون به صرفه بودن

با توجه به محدود بودن بودجه بسیاری از مراکز و سازمان ها، تهیه دستگاهی که بتوان بوسیله آن با صرف هزینه ای پایین به کفیت بالایی دست یافت و در بلند مدت با کاهش هزینه های جانبی حتی به سودآوری نیز دست یافت، همواره از دغدغه های صاحبان کسب و کار ها می باشد. در همین رابطه اسکرابر دستی در مقایسه با نوع سرنشین دار عموما هزینه ارزان تر و میزان مصرف آب و مواد شوینده کمتری را دارد.

دسترسی به پریز برق

در مورد اسکرابر دستی می توان از نوع کابلی و باتری ای بهره گرفت، این در حالی است که زمین شوی سرنشین دار فقط در نوع باتری ای موجود می باشد. پس در محیط هایی که امکان دسترسی به پریز برق به تعداد کافی وجود داشته و محیط از ابعاد کوچکی نیز برخوردار باشد می توان از نوع دستی استفاده نمود.

موتور حرکتی

در اسکرابر دستی حرکت روبه جلوی دستگاه  از طریق نیروی واردشده از جانب کاربر تأمین می گردد، اما در برخی موارد علاوه بر این نیرو، یک موتور حرکتی نیز به کمک کاربر آمده و در جلو بردن دسنگاه مؤثر می باشد. 

لزوم پیش جاروب

دستگاه اسکرابر قادر می باشد انواع آلودگی های ریز و گرد و غبار را با شست و شوی کامل از روی سطوح کف پاک نماید، اما به منظور دستیابی به کیفیت مناسب تر و جلوگیری از آسیب به دستگاه بهتر است سطح پیش از به کارگیری دستگاه اسکرابر پیش جاروب شود تا آلودگی ها و زباله های بزرگ پاکسازی گردد.  

مزایای استفاده از کفشوی دستی

از جمله مهم ترین این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 - کاربری آسان

- ابعاد کوچک

- سازگاربی با محیط زیست

- مانورپذیری بالا

- حمل و نقل آسان

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :