meta name="video_type" content="video/mp4" />

دستگاه نماشوی چیست؟

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Lehmann صنعت : سایر گروه : نماشوی کد محصول مربوط : QLEENDISYELECTROP

نمای ساختمان ها در معرض آلودگی های متعددی از جمله گرد و غبار، فضولات پرندگان، دوده و ذرات ریز تولیدشده توسط اتومبیل ها و بسیاری از این قبیل آلودگی ها می باشد. شست و شوی مؤثر و به موقع نمای ساختمان ها در حفظ زیبایی ظاهری و افزایش جلوه بصری بسیار تأثیرگذار خواهد بود، اما همواره عواملی مانع از دستیابی به سطح ایده آلی از پاکیزگی در اینگونه مناطق می باشند، مهم ترین این عوامل را می توان ارتفاع زیاد و ایمن نبودن تجهیزات دانست. امروزه دستگاه هایی نظیر نماشوی این امکان را برای کاربر فراهم می آورد تا به شیوه ای بسیار ایمن و مطمئن به شست و شوی ارتفاع مشخصی از نمای ساختمان ها بپردازد.

دستگاه نماشوی و نحوه استفاده از آن

 تجهیزات شست و شوی نما، شامل یک سیستم فیلتراسیون، پمپ آب، لنس و برس می باشد. سیستم فیلتراسیون دستگاه عموما از جنس رزین بوده که قابلیت تبدیل آب ناخالص شهری، به آبی خالص و با سختی بسیار پایین را دارا می باشد. پمپ تعبیه شده در دستگاه آب خالص عبور کرده از فیلتر را تا ارتفاع مشخص بالا می برد و این آب به وسیله نازل بر روی برس دستگاه پاشش می گردد تا عملیات شست و شو انجام شود. 

ویژگی های متمایزکننده دستگاه شست و شوی نما

این دستگاه به یک سیستم سختی سنج آب مجهز می باشد که میزان سختی آب عبور کرده از فیلتر را نشان می دهد، این عدد در صورت بزرگتر بودن از یک مقدار مشخص، نشان دهنده فرا رسیدن زمان تعویض فیلتر است. برس مفصلی دستگاه امکان دسترسی به کناره های شیشه ها فراهم می آورد. همچنین لنس دستگاه به شکل تکه ای می باشد تا امکان دسترسی کاربر به ارتفاع مورد نظر را فراهم کند. ارتفاع لنس حدود 9 متر بوده و تا 12 متر قابل افزایش می باشد. در نتیجه امکان شست و شوی نما تا حدود 15 متر با دستگاه نماشوی وجود خواهد داشت.

تگ ها :

نماشویی

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :