meta name="video_type" content="video/mp4" />

کفشوی صنعتی و نظافت انبار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA 80 BM 100

نظافت سطوح کف انبارها به علت برخوداری از مساحت بالا عموما عملیاتی زمان بر و دشوار می باشد و به صرف وقت و هزینه ای بالا نیازمند است. این در حالی است که گاهی با اختصاص موارد گفته شده نیز، نمی توان به کیفیت مورد نظر دست یافت. اما امروزه با بهره گیری از دستگاه های مکانیزه ای که بر اساس دست یابی به بهترین کیفیت در زمانی کوتاه طراحی و تولید شده اند می توان به راحتی به این مهم دست یافت. دستگاه کفشوی صنعنی یکی از این تجهیزات می باشد، این دستگاه در دو نوع دستی و سرنشین دار موجود بوده تا متناسب با فضای مورد نظر نوع مناسب انتخاب گردد.

اجزا اسکرابر صنعتی

دستگاه اسکرابر مجهز به یک مخزن به منظور ذخیره آب تمیز و مواد شوینده و مخزنی دیگر برای نگه داری آب آلوده ی پس از شست و شو سطوح می باشد. در نتیجه شست و شو همواره به وسیله آب کاملا تمیز انجام می گردد و به این وسیله از انتقال آلودگی های یک نقطه به نقطه دیگر جلوگیری می شود. میزان آب پاشش شده در هربار قابل تنظیم بوده و از این طریق می توان میزان مصرف آب و مواد شوینده را کنترل نمود. سیستم برس زنی دستگاه متشکل از یک برس دیسکی بوده که متناسب با نوع آلودگی، جنس سطح و ویژگی های دستگاه در انواع استاندار، نرم و زبر قابل استفاده می باشند. به علاوه به واسطه دستگاه مکش تعبیه شده در دستگاه امکان خشک نمودن همزمان با شست و شو فراهم شده و به این ترتیب نظافت با کیفیت بالاتری انجام می پذیرد.

مزایای استفاده از اسکرابر سرنشین دار در انبارها

اسکرابر سرنشین این امکان را برای کاربر فراهم می آورد تا بدون خستگی به نظافت محیط های وسیعی همچون انبارها بپردازد. هدایت پذیری بالا، کاربر پسند بودن، کارکرد با صدای پایین و بدون ایجاد آلودگی برای محیط از دیگر مزایای به کارگیری اسکرابر سرنشین دار در انبارها می باشد.

 

 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :