meta name="video_type" content="video/mp4" />

ضدعفونی نمودن سطوح با اسکرابر بیمارستانی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA 80 BM 100 noBac

مراکز درمانی و بیمارستان ها را می توان در دسته مهم ترین محیط های نیازمند به نظافت مستمر، دقیق و تخصصی دانست. این مراکز درصورتی که به شیوه ای درست مورد نظافت قرار نگیرند می توانند به محلی برای انباشت و انتقال انواع آلودگی، میکروب و باکتری تبدیل گردند. از این رو به کارگیری دستگاه های نظافت تخصصی از جمله ملزومات، در هر مرکز درمانی به شمار می آید. اسکرابر آنتی باکتریال یکی از این دستگاه می باشد.

دستگاه اسکرابر بیمارستانی و ویژگی های متمایزکننده آن

کفشوی بیمارستانی نظیر تمامی دستگاه های کفشوی به یک سیستم مکش، برس، تی و یک مخزن آب تمیز و کثیف به طور مجزا، مجهز می باشد، اما آنچه این دستگاه را از یک اسکرابر صنعتی متمایز می نماید، قابلیت مخزن های این دستگاه می باشد. مخازن در این دستگاه از مواد معدنی و نانو ذرات نقره ساخته شده اند، این امر سبب می گردد با بهره گیری از خاصیت ضد باکتریایی نقره، باکتری های جمع آوری شده از سطوح پس از ورود به مخزن از میان بروند. در نتیجه از رشد، انتشار و انتقال این آلودگی ها از محیطی به محیط دیگر جلوگیری می گردد.

مزایای به کارگیری از کفشوی بیمارستانی

خاصیت ضدباکتریایی ذکرشده تاریخ انقضا نداشته و مخازن در تمام طول کارکرد خود از این ویژگی برخوردار هستند، این ویژگی باعث می گردد سلامت کارکنان محیط های بیمارستانی که به طور مداوم با انواع آلودگی ها در ارتباط می باشند حفظ گردد، این دستگاه همچنین در نوع دستی و سزنشین دار قابل استفاده می باشد که این امر موجب می گردد متناسب با ابعاد محیط دستگاه مناسب انتخاب شود. امکان تخلیه آسان مخازن، کارکرد کم صدا و بدون تولید آلودگی، برس زنی عمیق و امکان جدا نمودن آلودگی ها از میان درز و شکاف های سطوح کف و طراحی ارگونومیک هر دو نوع دستی و سزنشین دار این دستگاه از دیگر ویژگی های این تجهیز می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :