meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت سریع پارکینگ ها

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA 80 BM 100

شست وشوی سطوح کف پارکینگ ها به وسژه در محیط های عمومی نظیر مراکز خرید، مراکز تجاری و اداری، هتل ها و... به علت تردد مداوم و همه روزه ماشین ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، رد لاستیک و روغن چکه کرده از موتور اتومبیل می تواند موجب ایجاد لغزندگی و حتی بروز حادثه گردد. در نتیجه پرداختن به نظافت در این محیط ها از اهمیت بالایی برخوردار است. محیط پارکینگ ها عموما به علت وسعت بالا و تردد اتومبیل ها از مشکلات بسیاری به هنگام نظافت برخوردار می باشند. از این رو می توان با استفاده از دستگاه های نظافت تخصصی نظیر اسکرابر که به شیوه ای تخصصی طراحی و تولید شده اند و شست وشو را به شیوه ای کاملا مکانیزه انجام می دهند، استفاده نمود.

دلایل منسوخ شدن روش های سنتی در نظافت سطوح کف پارکینگ ها

استفاده از روش های سنتی در محیط هایی نظیر پارکینگ ها ممکن است هم برای رانندگان و هم برای نیروهای خدماتی، خطر آفرین باشد. سطوح مرطوب به جای مانده پس از شست وشو به وسیله سطل و تی علاوه بر کاهش کیفیت نظافت ممکن است حتی موجب گسترش آلودگی و حادثه آفرینی برای رانندگان شود. از سوی دیگط وسعت بالای این محیط ها نیازمند تعداد زیادی نیروی خدماتی و در نتیجه افزایش قابل ملاحظه هزینه ها شود.

سطوح کف  عاری از آلودگی با دستگاه اسکرابر صنعتی 

 اسکرابر سرنشین دار با مکانیزم پیشرفته خود قادر است تا مساحت بالایی را در زمانی کوتاه شست وشو دهد. این دستگاه برای شست و شوی سطوح کف پارکینگ های طبقاتی بسبیار ایده آل می باشد. تجهیز دستگاه به یک موتور قدرتمند و اعمال فشار یکنواخب روبه پایین از طریق برس دستگاه باعث افزایش قدرت شویندگی دستگاه شده و آن را به وسیله ای ایده آل برای شست وشو سطوح کف پارکینگ ها تبدیل می نماید، در نتیجه لکه های چسبنده، قدیمی، روغنی و چرب به این وسیله به سادگی امکان پذیر است. در نوع سرنشین دار کاربر به راحتی می تواند بر روی صندلی تعبیه شده بر دستگاه قرار گرفته و برای مدت طولانی بدون خستگی به نظافت بپردازد.






درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :