meta name="video_type" content="video/mp4" />

جاروبرقی صنعتی و نظافت سریع

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : 352DS

به منظور جمع آوری آلودگی های صنعتی و نظافت این قبیل مراکز، تجهیز به دستگاهی که قدرت کافی در مکش آلودگی ها داشته باشد می تواند کیفیت نظافت را به طرز چشمگیری افزایش دهد. ذرات پراکنده موجود در هوا و یا مواد چگال و غلیط در این محیط ها را می توان به سادگی با دستگاه جاروبرقی صنعتی جمع آوری نمود. انبار ها و سوله ها که با جابه جایی بار و کالا روبه رو می باشند، سالن های تولیدی صنایع گوناگون، راه رو ها، تجهیزات صنعتی و... همگی در گروه قسمت هایی هستند که در معرض آلودگی های صنعتی قرار دارند و در صورتی که به درستی و با دقت مورد نظافت قرار نگیرند می توانند به محل انباشت آلودگی ها مبدل گردند. از این رو استفاده از دستگاه های تخصصی به منظور نظافت این محیط ها می تواند در دستیابی به کیفیت بالا مؤثر باشند.

لزوم به کارگیری جاروبرقی صنعتی در محیط های صنعتی

غبار و آلودگی های صنعتی تولیدشده در این محیط ها ممکن است سمی، شیمیایی و یا اشتعال زا باشند، در نتیجه امکان استفاده از روش های سنتی ممکن است علاوه بر نرسیدن به نتیجه مطلوب، سلامت کارکنان را نیز به مخاطره بیندازد. کاهش نیرو خدماتی، نظافت سریع، آسان و ایمن از جمله سایر مزایای به کارگیری این دستگاه می باشد. 

ویژگی های دستگاه جاروبرقی صنعتی

سرعت مکش و قدرت مکش دو پارامتر مهم و حائز اهمیت در مورد یک مکنده صنعتی است. هرچه قدرت مکش بیشتر باشد، جمع آوری مواد سنگین و چگال امکان پذیر می گردد و با افزایش سرعت مکش، عملیات جمع آوری آلودگی ها در زمان کوتاهی صورت می پذیرد. در نتیجه هنگام انتخاب یک جاروبرقی توجه به نوع آلودگی و حجم آن از ملزومات می باشد. مناسب بودن ابعاد دستگاه این امکان را فراهم می کند تا مانورپذیری دستگاه افزایش یابد. در کنار این مقاومت بالای بدنه مکنده صنعتی، این دستگاه ها را به منظور به کارگیری در محیط های سخت صنعتی مناسب می سازد.


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :