meta name="video_type" content="video/mp4" />

محیط های مناسب اسکرابر بیمارستانی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA 80 BM 100 noBac

سطوح کف عموما به علت رفت و آمدهای مداوم افراد در معرض آلودگی های وسیعی قرار دارند این موضوع زمانی که صحبت از یک بیمارستان و یا مرکز درمانی باشد نمود بیشتری می یابد. بیمارستان ها در صورتی که به شیوه ای مستمر و کاملا تخصصی مورد نظافت قرار نگیرند می توانند به محلی برای انباشت و انتقال عوامل بیماری زا از فردی به فرد دیگر و از بخشی به بخش دیگر شوند. در نتیجه بهتر  است برای نظافت تمامی قسمت های یک مرکز بیمارستانی از دستگه های نظافت صنعتی که به همین منظور طراحی شده اند استفاده شود، تا در زمانی کوتاهی کیفیتی مناسب حاصل شود. دستگاه اسکرابر به عنوان اصلی ترین و محبوب ترین دستگاه های تخصصی شست وشوی سطوح کف شناخته می شود. این دستگاه در مدل های مختلف طراحی شده و می تواند در محیط های بسیاری مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از انواع دستگاه های اسکرابر، اسکرابر بیمارستانی بوده که با ویژگی های منحصر به فرد خود می تواند کاربردهای زیادی داسته باشد.

دستگاه اسکرابر چیست

دستگاه کفشوی صنعتی دستگاهی با قابلیت شست وشوی انواع سطوح با امکان اتصال به برس های مختلف می باشد. برس نرم، زبر و استاندار انواع برس هایی هستند که می توان متناسب با جنس سطح و نوع آلودگی در مورد انتخاب آنها تصمیم گیری نمود. این دستگاه با دارا بودن مخازن آب تمیز و کثیف مجزا عملیات شست وشو را در هر بار با آب تمیز انجام می دهد، در نتیجه کیفیت شست وشو به طرز چشم گیری افزایش می یابد. همچنین تجهیز دستگاه به یک سیستم مکش و تی امکان مکش آب کثیف را بلافاصله پس از شست وشو فراهم می آورد و در نتیجه سطحی کاملا خشک برجا می گذارد.

ویژگی های اسکرابر بیمارستانی

دستگاه کفشوی بیمارستانی، دستگاهی کاملا تخصصی به منظور شست وشوی سطوح در مراکز با اهمیت بالای سطح بهداشت می باشد. علاوه بر بیمارستان ها در آشپزخانه ها و سالن های طبخ غذا، مهدکودک ها، خانه سالمندان، سالن های تولیدی صنایع غذایی و تمامی مراکزی که ایجاد محیطی عاری از عوامل بیماری زا اهمیت دارد، به کارگیری اسکرابر آنتی باکتریال یک انتخاب مناسب است

 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :