meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت پارکینگ ها، سریع و آسان با زمین شوی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : scrubber dryer

همه روزه در محیط یک پارکینگ خودروهای زیادی تردد می نمایند، از این رو سطوح پارکینگ ها همواره در معرض آلودگی های متنوعی قرار دارد، لکه روغن، رد لاستیک و گرد و غبار از جمله برخی از این عوامل آلوده کننده می باشند. در نتیجه این محیط ها باید به صورت مستمر مورد نظافت قرار بگیرند. به کارگیری دستگاه های نظافت صنعتی می تواند در رسیدن به این هدف تاثیر بسزایی داشته باشد. این دستگاه ها با کاهش زمان مورد نیاز برای نظافت سرعت عملیات را افزایش می دهد.

مهم ترین مشکلات در نظافت پارکینگ ها

دستگاه کفشوی صنعتی انواع متفاوتی دارد که می توان با توجه به سطوح تحت نظافت مدل مناسب را انتخاب نمود. در نظافت فروشگاه ها به دلیل وسعت بهتر است از اسکرابر سرنشین دار استفاده گردد. با بهره گیری از زمین شور صنعتی، سرعت نظافت بالا می رود به همین دلیل انجام فرآیند شستشوی سطوح هموار کف مدت در زمان کمتری و بدون ایجاد مزاحمت به مدت طولانی خواهد بود. به دلیل مکانیزم خاص اسکرابر صنعتی، سطوح پس از نظافت به طور کامل خشک شده و نظافت در امنیت کامل انجام می گیرد.

زمین شوی صنعتی سرنشین دار ایده آل برای همه

دستگاه اسکرابر صنعتی در نوع سرنشین دار با تعبیه یک صندلی این امکان را برای کاربر فراهم می آورد تا بدون احساس خستگی و با سرعت بالا به نظافت محیط هایی از قبیل پارکینگ ها بپردازد. همچنین هدایت پذیری آسان، مانورپذیری بالا، استفاده از آب تمیز در هربار شستشو، سهولت در تخلیه مخزن آب کثیف، امکان خشک نمودن سطح همزمان با شست وشو و عدم ایجاد لغزندگی پس از نظافت همگی از مزایای به کارگیری دستگاه زمین شوی صنعتی می باشد. همچنین اسکرابر سرنشین دار به باتری مجهز بوده و بدون محدودیت در جابه جایی می تواند به راحتی در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :