meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت آسان انبار با جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : delfin 352DS

انبار به عنوان محلی برای ذخیره سازی و نگه داری از محصولات و کالاهای مختلف در معرض آلودگی های متعددی قرار دارد. رفت و آمدهای صورت پذیرفته در این محل ها و عبور و مرور مداوم دستگاه های مختلف به منظور حمل و جابه جایی کالا ها ممکن است در ایجاد یک محیط آلوده نقش داشته باشند. از این رو به کارگیری دستگاهی که بتوان با کمک آن به سادگی و در زمانی کوتاه به نظافت این محیط ها پرداخت یکی از ملزومات بشمار می آید. جاروبرقی صنعتی یکی از این دستگاه ها است که برای تمام محیط های صنعتی، کارخانه ها و کارگاه ها و سالن های تولیدی بسیار ضروری بشمار می آید.

ویژگی مکنده صنعتی مناسب انبار ها

به منظورد شناخت یک مکنده صنعتی همواره مفهومی تحت عنوان دائم کاری وجود دارد به این ترتیب که یک جاروبرقی صنعتی با موتور توربینی می تواند به صورت مداوم مورد استفاده قرار بگیرد، در حالی برای مصارف کوتاه مدت می توان از جاروبرقی های نیمه صنعتی با موتور های کلکتوری نیز استفاده نمود. قدرت مکش یک جاروبرقی صنعتی عاملی مهم در تعیین کارکرد دستگاه می باشد، هرجه قدرت مکش بیشتر باشد دستگاه توانایی جذب مواد چگال تر و سنگین تر بیشتری را دارا است. سرعت مکش نیز به عنوان عامل مهم دیگر تعیین کننده سرعت انجام عملیات نظافت و حجم آلودگی مکش شده در هر بار می باشد. مانورپذیری بالا، بدنه مقاوم، کاربر پسندی، امکان حمل و جابه جایی سریع و تخلیه آسان مخزن از جمله دیگر عوامل مهم در انتخاب یک دستگاه جاروبرقی صنعتی مناسب می باشد.

موارد نیاز به جاروبرقی صنعتی در محیط انبار و کارخانه ها

سطوح کف کارخانه ها، انبار و سالن های تولیدی می توانند از جنس سنگ، سرامیک، بتن و... باشند. در نتیجه گرد و غبار و آلودگی های ریز و درشت ممکن در درز و شکاف های سطح نفوذ کرده و مشکلاتی متعددی را به وجود آورند. محفظه های نگه داری محصولات، تجهیزات و دستگاه ها و محوطه های خارجی در این قبیل مراکز به دلیل برخورداری از شرایط ویژه نیاز به نظافت مداوم و تخصصی دارند. با استفاده از مکنده صنعتی مناسب می توان این امر را به شیوه ای کاملا ایده آل به انجام رسانید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :