meta name="video_type" content="video/mp4" />

زمین شوی سالن های انتظار در فرودگاه ها

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

دستگاه اسرابر صنعتی در مدل های سرنشین دار و دستی تولید و عرضه می گردند و شیوه ی کار این دستگاه های نظافت صنعتی به گونه ای می باشد که با اعمال آب و مواد شوینده موجود در مخزن آب تمییز به سطح از طریق نازل های موجود ، اقدام به از بین بردن آلودگی ها به کمک چرخش برس های دیسکی می نمایند . اما همزمان با شستشوی محیط توسط دستگاه کفشوی (اسکرابر) ، سطح محیط  به کمک تی و مکش مواد به کمک سامانه مکنده  ، قابلیت ذخیره سازی آلودگی های جمع اوری شده در مخزن ریکاوری را داشته و در دستیابی به بالاترین کیفیت نظافتی می کوشد. دستگاه های اسکرابر در سری مدل های خودرویی عموما با بهره مندی از قدرت بالای شستشو و پهنای نظافت مطلوب در پاکیزه ساختن محیط های با مساحت بالا نظیر سالن های انتظار ایستگاه های راه آهن و فرودگاه ها نقش مؤثری ایفا می نماید. بهره مندی از 



منبع تغذیه ی دستگاه  اسکرابر 

دستگاه های اسکرابر صنعتی به طور کلی از انرژی الکتریکی به عنوان منیع تامین انرزی خود بهره می برند. اسکرابر های دستی در مدل های کابلی و باتری دار و زمین شوی های سرنشین دار در مدل های باتری دار عرضه می گردند . باتری اسکرابر های کمپانی Columbus آلمان همه باتری های ژل می باشند که ساخت کمپانی Sonnenschein آلمان می باشند . از این رو ضمن حفظ طول عمر بالا ، عملکرد خود را در بالاتزین سطح ممکن ضمانت می نماید. 



ظرفیت بالای مخزن و افزایش بازده کاری

در هر بار که مخزن آب تمییز دستگاه اسکرابر  تمام می شود ، لازم است تا کاربر دستگاه را برای تخلیه ی مخزن آب آلوده به فضایی خارج از محوطه کاری انتقال دهد ، این جابه جایی و زمان صرف شده برای تخلیه و پرکردن مجدد مخزن آب نسبتاً قابل توجه می باشد. لذا اگر ظرفیت مخزن آب کم باشد، کاربر نیاز خواهد داشت تا به دفعات این کار را تکرار کند که در نتیجه راندمان کاری آن کاهش می یابد. 



درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :