meta name="video_type" content="video/mp4" />

زمین شوی مراکز اداری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40

دستگاه اسکرابر صنعتی در مدل دستی با بهره مندی از قدرت برس زنی و اعمال آب و جمع آوری آب کثیف باقی بر سطح ، شما را در برقراری محیطی پاکیزه و به دور از هرگونه آلودگی توانمند می سازد. شستشوی محیط های اداری و محوطه های بزرگ توسط روش های سنتی و نظافت دستی به کمک شرکت های خدماتی امری منسوخ و نه چندان کارآمد تلقی می شود. بنابراین بهترین راه کار جهت از بین بردن آلودگی های محیط در مراکز اداری بهره بری از راه کار های مکانیزه می باشد. دستگاه اسکرابر صنعتی با بهره مندی از برس های دیسکی دوار و قدرت پاشش آب  و مواد شوینده به راحتی آلودگی ها را از سطح می برد و با مکش آب کثیف باقی بر سطح ، آن را به داخل مخزن ریکاوری منتقل می نماید. سرعت بالای شستشوی محیط به کمک اسکرابر های دستی باتری دار ، با توجه به عدم محدودیت درحمل و نقل دستگاه کف شوی ، قابلیت های دستگاه را تقویت می نماید. در ادامه قصد داریم تا برخی نکات را بررسی نماییم :



 سطح صدای پایین دستگاه اسکرابر 

دستگاه اسکرابر دستی مدل 55B40 با تولید صدا در سطحی پایین ، مناسب برای ادارات ، محیط های آموزشی می باشد تا بدون ایجاد مزاحمت ، در راستای برقراری بهداشت و پاکیزگی محیطی گام بردارند. اما این مدل از زمین شوی ها در مدل (55B40 (silent  نیز عرضه می گردند که در آن ، دستگاه اسکرابر  به کمک صداگیر که بر روی موتور وکیوم قرار می گیرد ، اسکرابر را به دستگاهی بی صدا بدل می نماید.  


ساختار اسکرابر صنعتی

برخورداری از شاسی و تی فولادی موجب افزایش قدرت کارکرد و کاهش صدمات احتمالی به دستگاه می گردد. علاوه بر این تی فولادی به دلیل وزن بالاتر در افزایش قدرت جمع آوری آب و کیفیت خشک کردن بسیار موثر است . همچنین استفاده از موتور حرکتی و باتری ژل ، بازدهی دستگاه را به مراتب بالاتر نمایان می کند. 




درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :