meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سطوح پایانه ها با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40
پایانه های مسافربری نقش مهمی در جا به جایی مسافران ایفا می نمایند. آلودگی سالن های ترانزیت و انتظار در این اماکن به واسطه حجم بالای مسافران ورودی و خروجی و توقف های طولانی مدت ایشان امری اجتناب ناپذیر می باشد. رسیدگی و نظافت این محیط ها نه تنها موجب تامین سلامت مسافران و افراد شاغل در این محیط ها می شود بلکه با ارتقا جلوه های بصری محیط تاثیر بسزایی در ارتقا دید مسافران نسبت به سیستم مدیریتی این اماکن داشته و زمینه ساز خاطرات خوش برای مسافران و توریست ها می باشد. استفاده از شیوه های سنتی نظافتی یا همان تی کشی دستی، ضمن اینکه توانایی لازم در برآورد نیاز های نظافتی محیط را ندارند، به واسطه تردد بالای جمعیت نیز مقدور نمی باشد. استفاده از شیوه های نوین نظافتی و به کار گیری دستگاه های صنعتی نظافت چون اسکرابر ها یا کف شوی های صنعتی پاسخ مناسبی به نیارز های نظافتی پایانه ها و ترمینال ها می باشند.

ویژگی های اسکرابر دستی 

اجزای اصلی دستگاه های اسکرابر یا کف شوی های صنعتی شامل مخازن مجزا برای آب تمیز و کثیف، برس دیسکی، تی و موتور مکنده می باشد. کف شوی های صنعتی با پاشش آب تمیز و چرخش برس دیسکی تمامی گرد و خاک نشست کرده بر روی سطوح و آلاینده های چسبیده را ساییده و از سطوح کف جدا می نمایند. در نهایت آب آلوده ناشی از شستشو توسط تی و موتور مکنده نصب شده در قسمت انتهایی دستگاه به داخل مخزن آب کثیف منتقل می گردد. عملیات شستشو و خشک کردن در دستگاه های کف شوی همزمان بوده و از این رو با یک عبور دستگاه، سطوحی تمیز، درخشان و خشک ایجاد می گردد. 

مزایای استفاده از اسکرابر در نظافت 

دستگاه های کف شوی علاوه بر تسریع و تسهیل در فرآیند نظافت با کاهش در تعداد نیروی خدماتی تاثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش هزینه ها خواهند داشت.  حجم آب مصرفی در نظافت با دستگاه های کف شوی بسیار پایین تر از شیوه های سنتی بوده و از این رو نقش مهمی در کاهش مصرف آب دارند. همزمانی عملیات شستشو و خشک کردن در دستگاه ها کف شوی مانع از ایجاد محدودیت در دسترسی افراد به نقاط شسته شده می گردد. کاهش خطر سقوط در اثر لغزنده بودن سطوح از دیگر مزایای نظافت با دستگاههای کف شوی می باشد که در اماکن پر تردد و شلوغی چون پایانه ها اهمیت ویژه ایی دارد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :