meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت فرودگاه با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100
سالن های ترانزیت و انتظار در فرودگاه ها همواره مملو از مسافران بوده و تردد و ازدحام بالای مسافران در این سالن ها می تواند منشایی برای آلودگی سطوح کف باشد. مسلم است که نظافت و درخشش سطوح کف تاثیر مستقیمی در روحیه مسافران داشته و می تواند به عنوان معیاری از سیستم مدیریتی فرودگاه در نظر گرفته شود. علاوه بر این رسیدگی و نظافت کف پوش ها با ارتقا سطوح بهداشتی محیط، سلامت مسافران را تامین نموده و نقش مهمی در افزایش عمر مفید کف پوش ها خواهد داشت. دستگاه های اسکرابر یا کف شوی صنعتی، ضمن تسریع و تسهیل در امر نظافت، موجب ارتقا کیفیت نظافتی می گردد.

ویژگی های اسکرابر صنعتی

اسکرابر های صنعتی با استفاده از سیستم برس زنی و پاشش آب گرد و خاک سطحی و تمامی انواع آلاینده های چسبیده به سطوح را ساییده و شستشو می دهند. تی و موتور مکنده نصب شده در انتهای دستگاه با مکش کامل آب آلوده ناشی از شستشو سطوحی خشک و عاری از آلودگی ایجاد می نمایند. استفاده از موتور های حرکتی در این مدل از دستگاه های کف شوی ضمن تسریع در حرکت دستگاه، موجب افزایش فشار رو به پایین اعمال شده بر برس شده و در نتیجه موجب ارتقا کیفیت دستگاه می گردد. پهنای شستشو و ظرفیت مخازن کف شوی های خودرویی بالا بوده و از این رو توانایی ویزه ایی در نظافت اماکن وسیع دارند.  

نکات قابل توجه درهنگام تهیه اسکرابر صنعتی

توجه به ابعاد، پهنای درب ها و معابر محیط نظافتی و تناسب آنها با ابعاد دستگاه از جمله موارد مهمی است که نقش مهمی در افزایش راندمان کاری و میزان بهره وری دستگاه دارد. استفاده از دستگاه های بزرگ در محیط های کوچک و عدم وجود فضای کافی برای مانور دستگاه مانع از کارآمدی دستگاه در انجام وظایف نظافتی مورد نظر می گردد. از سوی دیگر استفاده از دستگاه های کوچک در نظافت فضا های بزرگ با افزایش تعداد دفعات تعویض و تخلیه مخازن دستگاه همراه بوده و همین امر موجب افزایش زمان لازم برای نظافت می شود، از این رو تناسب ابعاد دستگاه با ابعاد محیط نظافتی از نکات کلیدی است که نقش مهمی در افزایش سود آوری خواهد داشت.
 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :