meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی محفظه حمل غذا با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

شستشو و نظافت تجهیزات آشپز خانه و ترولی های حمل غذا به منظور ممانعت از آلودگی مواد غذایی امری ضروری می باشد. امروزه بیشتر کاربران از روش قدیمی شستشو استفاده میکنند که بسیار زمان بر است و شاید به طور کامل جرم ها و آلودگی ها از بین نبرد. شستشوی آشپزخانه شامل شستن وسایل، قابلمه ها و ظروف بزرگ، هود و کانال ها می شود. پاشش آب فشار قوی می تواند جرم ها و آلودگی های روغنی بر جای مانده بر روی این وسایل را از بین ببرد. همچنین سطح استیل رویی آشپزخانه ها نیز باید با واترجت ( ترجیحا آب گرم) تمیز و ضدعفونی شوند. در صورت عمیق بودن آلودگی ها، استفاده از مواد شوینده یا آب گرم اثر بخش خواهد بود.

 

دستگاه واترجت صنعتی


دستگاه های واترجت صنعتی به سه مدل مختلف تقسیم می شوند. دسته اول واتر جت های نیمه فشار قوی هستند (به طور مثال: شتسشویی خودرو، شستشویی گاراژ و شستشویی تجهیزات آشپزخانه)،که فشار کاری آن ها کمتر 250 بار است.  دسته های بعدی واتر جت صنعتی در رده فشار قوی قرار دارند و کاربرد مختلفی دارند. این دستگاه ها آب را با فشار کاری  250 تا 3000 بار به سطح پاشش می کنند.

 

حمل و جابجایی واترجت صنعتی


اکثر واترجت ها به صورت چرخ دار تولید شده و بسته به ابعاد خود با ترولی های دو یا چهار چرخی عرضه می شوند. اگرچه این واترجت های صنعتی دارای قدرت مانور بالایی می باشند اما جابجایی مداوم دستگاه، ممکن است موجب افزایش استهلاک و آسیب دیدگی آن شود.

 

طرز کار واترجت صنعتی


اکثر شوینده های نیمه فشار قوی که برای مصارف خانگی تولید شده اند، دارای طراحی کاربرپسند بوده و به سهولت قابل کاربرد هستند. برای استفاده از دستگاه کافی است شیلنگ ورودی به یک منبع آب خارجی وصل گردد. اگرچه بعضی از مدل ها دارای مخزن آب می‌باشند اما این مخزن جهت تنظیم نوسانات آب ورودی به دستگاه اضافه شده است و شرط استفاده از واترجت فشار قوی وجود یک منبع آب خارجی با فشار و حجم آب مناسب می باشد. پس از اتصال بخش های مختلف دستگاه به یکدیگر، با حفظ نکات ایمنی می توان دستگاه را روشن نموده و از آن استفاده کرد. این واتر جت ها قابلیت قطع کردن خودکار را نیز دارند، در صورتی که آب قطع شود و یا فشار کافی را نداشته باشد به صورت خودکار جریان آب قطع می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :