meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سطح محیط های عمومی سرپوشیده با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100
محیط های عمومی سرپوشیده، همواره به جهت رفت و آمد بالا و انتقال آلودگی از محیط های بیرونی، نیاز به شستشوی منظم و با کیفیت دارند. اینکار می تواند علاوه بر اختلال در عبور و مرور افراد، عدم کیفیت کار را موجب شود. اگر نیروهای خدماتی بخواهند چنین محیط های پر تردد عمومی همچون ترمینال ها، مراکز تجاری و فرودگاه ها را شستشو و نظافت کنند، زمان زیادی نیز از آن ها خواهد گرفت. بنابراین نیاز است تا از یک روش جایگزین جهت افزایش بهره وری و بهبود کیفیت کار استفاده نمود. دستگاه اسکرابر یا کف شوی با انجام همزمان عملیات شست و شو و خشک کردن یک ابزار مفید جهت انجام این کار می باشد. 
دستگاه کف شوی از سه بخش اصلی سامانه برس زنی، مکش و مخازن آب تشکیل شده است. با عبور اسکرابر از سطح آلوده، ابتدا پاشش آب و مواد شوینده صورت گرفته و برس زنی صورت می گیرد. در نهایت آب کثیف به جای مانده توسط سامانه مکش جمع آوری شده و به مخزن منتقل می شود.

موتور حرکتی اسکرابر

در اسکرابر های تک برسه و کوچک، حرکت برس می تواند سبب حرکت رو به جلو دستگاه شود. اما در مورد اسکرابر های بزرگ تر و با وزن بیشتر، به یک موتور حرکتی نیاز است تا علاوه بر حرکت دستگاه، موجب افزایش سهولت و سرعت عملیات شستشو شود. موتور دستگاه با ثابت نگه داشتن سرعت دستگاه همچنین در شستشوی با کیفیت سطوح موثر است.

مزایای استفاده از کف شوی 

استفاده از اسکرابر بعنوان دستگاه نظافت و شستشوی سطوح، دارای مزایای متعددی می باشد. افزایش چند برابری سرعت عملیات در مقایسه با روش های سنتی و دستی، کاهش استفاده از مواد شوینده، کاهش احتمال آسیب دیدگی افراد ناشی از سر خوردن روی سطح لغزنده و کاهش زمان خشک شدن زمین از جمله مزایای دستگاه زمین شوی می باشد. استفاده از این دستگاه همچنین موجب افزایش نسبت بازده شستشو به مقدار آب مصرفی و افزایش کیفیت شستشو بدلیل عملکرد منظم برس ها می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :