meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد اسکرابر در نظافت و شستشوی سطوح

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA66KM60

استفاده از تجهیزات صنعتی و جایگزین نمودن آنها با شیوه های سنتی نظافت نه تنها، ارتقا کیفیت نظافت را در پی دارد بلکه به واسطه استفاده از تکنولوژی روز دنیا نقش موثری در کاهش هزینه ها و منابع انرژی دارد. در شیوه های سنتی نظافت میزان تمایل و توان کاربر نقش مهمی در کیفیت نظافت ایفا می نماید. این در حالیست که استفاده از سامانه های تخصصی و مکانیزه در دستگاه های صنعتی نظافت کاملا مستقل از توان کاربر عمل نموده و از این رو به راحتی تمامی آلودگی ها را از روی سطوح حذف می نماید. اسکرابر یا کف شوی صنعتی دستگاهی مکانیزه می باشد که با هدف شستشو و نظافت تخصصی سطوح کف طراحی و تولید شده است.

ویژگی های دستگاه اسکرابر

اسکرابر صنعتی به منظور شستشو و نظافت با کیفیت سطوح کف مجهز به سیستم برس زنی و پاشش آب می باشد. تجهیز این دستگاه ها به تی و موتور مکنده تمامی آب آلوده ناشی از شستشو را مکش نموده و از محیط خارج می نماید. در نتیجه با یک عبور دستگاه از روی سطوح آلوده، سطوحی خشک و تمیز و عاری از آلودگی ایجاد می شود. استفاده از مخازن مجزا در دستگاه های اسکرابر صنعتی موجب می شود که دستگاه همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده نماید. همین امر مانع از انتشار آلودگی ها به دیگر نقاط می شود. فشار رو به پایین اعمال شده بر روی برس دستگاه موجب افزایش فشار و سطح تماس موثر برس با سطوح کف شده و در نهایت موجب افزایش کیفیت نظافت می گردد. قابلیت تنظیم فشار وارد بر برس از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می باشد که امکان شستشو و نظافت سطوح حساس را به راحتی فراهم می نماید.

مزایای استفاده از اسکرابر ها در شستشو و نظافت سطوح کف

سرعت عملیات شستشو با دستگاه های اسکرابر بسیار بالاتر از شیوه های دستی بوده و از این رو موجب کاهش زمان لازم برای نظافت و کاهش نیروی خدماتی شده و در نتیجه باعث کاهش هزینه ها می شود. علاوه بر این، کاهش در مصرف منابع آب و انرژی از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می باشد که موجب سازگاری بالای ان ها با محیط زیست گریده است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :