meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از اسکرابر در انبار چه سودی دارد؟

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

مساحت زیاد انبار ها غالبا عملیات نظافت در این مکان ها را به امری زمان بر تبدیل می نماید. در این گونه محیط ها انجام این قبیل عملیات به وسیله روش های سنتی عملا غیر ممکن می باشد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه هایی تولید شده اند که بسیار مناسب برای شست شوی محیط های با وسعت زیاد می باشند و این در کوتاه ترین زمان می توانند بهترین کیفیت ممکن را ارائه دهند. دستگاه اسکرابر یکی از این دستگاه ها می باشد، که در ادامه به توضیح آن پرداخته می شود.

اسکرابر صنعتی دستگاهی مناسب برای شست و شوی انبار ها

کفشوی سرنشین دار این امکان را برای کاربر فراهم می نماید، تا با نشستن بر روی صندلی تعبیه شده به راحتی و بدون زحمت به نظافت بپردازد. این وسیله با طراحی خاص خود امکان هدایت آسان و ایمن را برای کاربر فراهم می آورد و به داشتن دانش و یا تجربه خاص در این زمینه احتیاجی ندارد. نیروی لازم برای عملکرد بخش های مختلفزمین شوی می تواند از طریق باتری، برق و یا در مواردی سوخت تأمین گردد. در کفشوی برقی به دسترسی به کابل برق در بخش های مختلف نیاز است اما اگر محیط بسیار وسیع باشد و میزان دسترسی به پریز برق کم، در این صورت استفاده از زمین شوی برقی نمی تواند انتخاب مناسبی باشد.

اسکرابر باتری دار مناسب برای محیط های بسته با  مساحت زیاد

در موادی که محیط بسته بوده و بعلاوه در دسترسی به کابل برق محدودیت وجود داشته باشد انتخاب اسکرابر باتری دار بسیار مناسب می باشد، با شارژ باتری دستگاه می توان برای مدت مشخصی بدون محدودیت، به نظافت محیط های وسیعی پرداخت.

مزایای استفاده ازکفشوی صنعتی در انبار ها 

برس این دستگاه با اعمال یک نیروی ثابت می تواند عملیات شست و شو را با کیفیتی ثابت برای تمام بخش ها انجام دهد همچنین این دستگاه دارای پهنای شست و شوی مشخصی می باشد که می تواند در هر بار، مقدار مشخصی از سطح را بشوید، از دیگر نکات مثبت در مورد استفاده از دستگاه قابلیت تنظیم پذیر بودن میزان آب و مواد شوینده پاشش شده در هر بار شست و شو می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :