meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از اسکرابر در شستشو ونظافت سطوح

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA66BM60

شستشو و نظافت سطوح کف تاثیر بسزایی در ارتقا سلامت و بهداشت محیط دارد. شستشو و نظافت موثر و با کیفیت با استفاده از شیوه های سنتی نظافت امکان پذیر نبوده و نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را آن گونه که باید و شاید تامین نماید. استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری تجهیزات مکانیزه و صنعتی چون اسکرابر صنعتی نقش مهمی در ارتقا کیفیت شستشو و نظافت ایفا می نماید.

اسکرابر صنعتی

اسکرابر یا کفشوی صنعتی دستگاهی مکانیزه و صنعتی برای شستشو و نظافت سطوح کف می باشد که با استفاده از سیستم برس زنی تمامی آلودگی های چسبیده به سطوح را بر طرف می نماید. این دستگاه ها به منظور ممانعت از انتشار آلاینده ها به بخش های دیگر مجهز به دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف بوده و همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده می نماید. تجهیز به موتور مکنده و تی خشک کن از دیگر ویژگی های دستگاه های اسکرابر می باشد که با جمع آوری مایعات آلوده ناشی از شستشو سطوحی خشک و عاری از آلودگی بر جای می گذارد.

مزایای استفاده از دستگاه اسکرابر در نظافت

شستشو و نظافت دستی سطوح کف با استفاده از شیوه های سنتی بسیار دشوار و زمان بر می باشد. این در حالیست که دستگاه های اسکرابر صنعتی به واسطه استفاده از سامانه های مکانیزه و صنعتی نقش مهمی در افزایش کیفیت و سرعت عملیات شستشو ایفا می نماید. همزمانی عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه ها می باشد که به خطر سقوط ناشی از لغزندگی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داده و مانع از ایجاد محدودیت در دسترسی افراد به نقاط شسته شده می گردد. علاوه بر این سهولت در تخلیه و امکان شستشو و حذف موثر آلاینده ها از مخزن آب کثیف از دیگر مزایای استفاده از دستگاه های اسکرابر می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :