meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی نقاط گوشه ای و زاویه دار با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

شستشوی سطح زمین در محیط های درمانی همواره یکی از چالش هایی است که نیروهای انسانی با آن رو به رو هستند. در بسیاری از این اماکن راهروهای کم عرضی وجود دارد که فرآیند نظافت را دشوارتر می سازد. از طرف دیگر در سطوح سرامیکی آلودگی درون بندها و شیارها باقی مانده و به مرور زمان تثبیت می شود که تمیز نمودن این بخش ها روش های دستی پاسخگو نخواهد بود. به منظور رویارویی با چالش های نظافتی در محیط های گوناگون، افزایش سطح کیفی نظافت و توانایی از میان برداشتن آلودگی های موجود در نقاط دور از دسترس، استفاده از دستگاه های مکانیزه نظافتی مناسب می باشد.

شستشوی عمیق با دستگاه اسکرابر

اسکرابر یک ابزار مخصوص شستشوی کف بوده که عملکرد آن کاملاً به صورت مکانیزه است. در این سیستم کاربر هیچ گونه دخالتی در مراحل شستشو نداشته و تنها وظیفه هدایت دستگاه را در جهت های مورد نظر بر عهده دارد. زمین شوی صنعتی مجهز به سامانه برس زنی است و هنگامی که دستگاه روشن می شود حرکت دورانی و سریع برس شروع شده و به همراه پاشش آب یا محلول شوینده آلودگی ها را از سطح زمین جدا می نماید. الیاف برس آلودگی های به دام افتاده در شیارهای موجود در سطح را یعنی بخش هایی که دور از دسترس قرار دارند، به خوبی حذف نموده و سبب تمیزی هر چه بیشتر سطح زمین می گردد.

مزیت های کفشوی کابلی

دستگاه های اسکرابر دستی در مدل های باتری دار و برقی طراحی شده اند. کف شور صنعتی برقی یا کابلی مجهز به موتور الکتریکی هستند که نیروی محرکه خود را به طور مستقیم از شبکه برق شهری دریافت می نماید. این رده از دستگاه ها از قابلیت کارکرد طولانی مدت تری برخوردار می باشند. حرکت دورانی و سریع برس اسکرابر دستی برقی نیروی پیشران دستگاه به سمت جلو را فراهم می آورد و در کنار آن سهولت کاربری دستگاه موجب می شود کاربر به آسانی دستگاه را مورد استفاده قرار دهد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :