meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی استثنایی سطوح کف با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA66BM60

انجام فرآیند نظافت تنها به مناطق مسکونی محدود نمی شود و به عنوان یک عمل مهم و ضروری در محیط های کاری باید صورت پذیرد. کارگاه ها و کارخانه های تولید مواد غذایی، آزمایشگاه ها، لابراتورها و دیگر محیط های مشابه نسبت به آلودگی حساسیت بیشتری دارند که اهمیت توجه به نظافت و شستشو را دو چندان می سازد. سطح زمین یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید به تمیزی آن پرداخته شود زیرا با رفت و آمد احتمال توزیع آلودگی به بخش های دیگر افزایش پیدا می کند. در این صورت اگر نظافت و شستشوی سطوح مداوم و پیوسته انجام گیرد، ارتقای سطح بهداشت محیط تضمین می گردد.

شستشوی آسان سطوح با دستگاه اسکرابر

در محیط هایی که فرآیند تمیز کاری مهم و ضروری است، انجام آن به صورت دستی در طولانی مدت آسیب رسان بوده و نیروهای انسانی را با سختی مواجه می کند. طراحی و ساخت دستگاه های مکانیزه نظافتی هم چون اسکرابر گام بزرگ و مؤثری در زمینه دگرگون سازی پاکیزگی و بهداشت بوده است و با بهره مندی از دستگاه های کف شوی می توان از دست یابی به بالاترین سطح از کیفیت تمیزی اطمینان حاصل نمود.

شستشوی سرامیک با کف شوی صنعتی

دستگاه اسکرابر دارای سامانه برس زنی قدرتمندی می باشد که آلودگی های سخت و تثبیت شده سطح زمین را به خوبی از میان بر می دارد. یکی از مشکلاتی که برای شستشوی سطوح پوشیده شده از سرامیک وجود دارد، نظافت بندهای سرامیک ها است که با استفاده از دستگاه زمین شوی صنعتی این سطوح نیز قابل شستشو است. در محیط های آزمایشگاهی که سطح زمین با سرامیک پوشانده شده اسکرابر بهترین ابزار برای تأمین تمیزی آن خواهد بود. سهولت کار با دستگاه به اندازه ای بالا است که برای استفاده های طولانی مدت و روزانه مورد استفاده قرار می گیرد و کاربران را از انجام فعالیت های دشوار با روش های دستی بی نیاز می سازد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :