meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر سرنشین دار مناسب نظافت محیط های صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

محیط های صنعتی باید به شیوه صنعتی نظافت شوند تا این اماکن در کوتاه ترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت و بیشترین بازدهی تمیز شوند. انبارها و سوله ها محیط های بزرگ و وسیعی هستند که برای از بین بردن آلودگی ها و گرد و خاک سطح زمین امکان استفاده از روش های دستی قدیمی وجود ندارد و لازم است از دستگاه اسکرابر استفاده گردد. انبارها محل نگهداری و ذخیره سازی انواع مختلفی از کالا هستند و به همین دلیل تمیزی و نظافت محیط همواره از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به صورت منظم و پیوسته سطح زمین شستشو گردد.

کاربرد اسکرابر در نظافت انبارها

سطح زمین در یک انبار بزرگ و وسیع چگونه می تواند تمیز شود؟ اگر نیروهای انسانی ملزم باشند در مدت زمانی کوتاه و با بالاترین سطح از کیفیت زمین مجموعه را تمیز گردانند، چه چاره ای می توان اندیشید؟ در پاسخ به این سوالات می توان گفت بهترین، موثرترین و کارآمدترین روش بهره مندی از دستگاه اسکرابر صنعتی می باشد. اسکرابر سرنشین دار یک ابزار بسیار مفید و اثرگذار است که جهت شستشوی حرفه ای سطوح کف در محیط های بزرگ و وسیع طراحی و تولید شده است. کف شوی خودرویی به گونه ای طراحی شده که کمترین میزان از فضا را در بر می گیرد و در عین حال بالاترین کارایی و بازدهی را دارد. تهیه اسکرابر خودرویی برای یک انبار یا سوله بزرگ یک سرمایه گذاری ارزشمند به شمار می آید و هزینه های مربوط به امور نظافتی، مصرف آب و هدر رفت انرژی را به شدت کاهش می دهد.

ویژگی های کفشوی خودرویی

اسکرابر خودرویی دارای پهنای نظافتی 80 سانتی متری و مخازن آب 100 لیتری یکی از بهترین و پرفروش ترین دستگاه های اسکرابر صنعتی با قدرت بسیار بالا می باشد. این اسکرابر برای شستشوی سطوح سخت در هر محیطی قابل استفاده است و در مدت زمانی کوتاه با کیفیتی خیره کننده سطح زمین را شستشو داده و خشک می کند. کاربر بر روی صندلی مخصوص نشسته و هدایت و کنترل دستگاه را با تسلط کامل به محیط اطراف به آسانی در دست می گیرد.  

  

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :