meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی انبار و سوله بوسیله اسکرابر سرنشین دار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA100BM150
کارخانجات، فروشگاه ها و دیگر کسب و کار ها، دارای انبار ها و سوله هایی هستند که حجم زیادی از دستگاه ها و تجهیزات در آن ها نگه داری می شود. سطح زمین در ورودی این اماکن و همچنین راهرو ها، بدلیل جابجایی تجهیزات و مواد مختلف آلوده شده و نیازمند نظافت می باشد. رفت و آمد افراد و آلودگی های محیطی انتشار یافته به داخل سوله و انبار نیز می تواند سطح زمین را آلوده کند. بنابراین نظافت و شستشو امری مهم و متداول در این محیط ها می باشد. شست وشوی با کیفیت می تواند موجب سالم سازی محیط جهت فعالیت کارکنان گردد. دستگاه نظافتی اسکرابر بعنوان یک کفشوی صنعتی، به خوبی پاسخگوی صنایع مختلف در امر شستشوی سطوح می باشد. این دستگاه که برای سوله های بزرگ، بطور قابل توجهی نسبت به روش های دستی برتر است، با پاشش آب و استفاده از سامانه برس زنی، سطح را شست و شو داده و آب آلوده جمع شده را بلافاصله جمع آوری می نماید.

تخلیه مخزن اسکرابر

اسکرابر ها دارای مخازن جداگانه آب تمیز و کثیف با حجم بالا هستند و نیروی خدماتی پس از پر شدن مخزن آب کثیف می بایست در محلی مناسب و ایمنی آنرا تخلیه کند. جهت تخلیه مخزن های پر حجم این کفشو های صنعتی، توانایی خاصی نیاز نبوده و نیروی خدماتی با قرار دادن لوله متصل به مخزن در یک جای مناسب، می تواند آنرا تخلیه نماید.

شارژ اسکرابر باتری دار

اسکرابر ها با توجه به نحوه تامین منبع تغذیه، در دو مدل اسکرابر کابلی و باتری دار تولید می گردند. کف شو های باتری دار بعد از مدتی استفاده، نیازمند شارژ مجدد می باشند. برای شارژ این باتری ها باید پریز مناسب شارژ آن را یافت و از شارژ شدن بیش از اندازه آن جلوگیری نمود تا اتصالات الکتریکی آن آسیب نبیند. باتری این دستگاه ها عمدتا از نوع ژل هستند که پلمپ بوده و بی خطر می باشند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :