meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از کفشوی صننعتی جهت شستشوی محوطه تولید

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80Bm100
سطح زمین در سوله های بخش تولید کارخانجات، به مرور زمان دچار آنواع آلودگی ها شده و نیازمند نظافت و شستشو می باشد. این آلودگی ها می توانند به جهت تردد کارکنان، آلودگی های محیطی بیرونی و یا در اثر جابجایی تجهیزات ایجاد شوند. با شستشوی سطح، محیط زیباتر و دلپذیر تری برای کارکنان ایجاد شده و سطح بهداشت محیط بالاتر می رود. دستگاه مکانیزه اسکرابر گزینه ایده آلی برای انجام عملیات شست و شو بوده و به روش های سنتی و دستی ترجیح داده می شود. این دستگاه مجهز به سامانه برس زنی سطح بوده و آب کثیف و آلودگی ها را بلافاصله بعد از برس زنی جمع می نماید. مخزن آب کثیف و تمیز جداگانه اسکرابر موجب می شود آب کثیف در محیط پخش نشده و سطح با کیفیت ایده آل شستشو شود. زمین شوی ها با توجه به نحوه تامین منبع تغذیه، در دو مدل کابلی و باتری دار تولید می گردند که هرکدام با توجه به کاربردشان دارای مزایایی می باشند.

اپراتور دستگاه اسکرابر

جهت استفاده از یک دستگاه اسکرابر می بایست آنرا به یک شخص مطمئن و مسئولیت پذیر سپرد و موارد لازم جهت نحوه استفاده از آن آموزش داده شود. همچنین نکاتی چون نگهداری از این کفشوی ها، نظافت مستمر برس های آن و دیگر نکاتی که جهت افزایش طول عمر آن نیاز است، به کاربر گفته شود. یادآوری تخلیه مخزن دستگاه، از دیگر مواردی است که نیروی خدماتی می بایست به آن توجه نماید.

ملاحظات ایمنی اسکرابر

هنگام کار با کف شوی صنعتی، می بایست به برخی ملاحظات ایمنی توجه نمود. البته این دستگاه ها ذاتا خطرناک نبوده اما رعایت بعضی نکات می تواند افراد را از مشکلات احتمالی حفظ نماید. ممکن است برای انجام شستشوی سطوح، مواد شوینده لازم باشد، بنابراین بهتر است هنگام استفاده از کفشور ها، از یک ماسک استفاده گردد. تنظیم مناسب دسته جک در اسکرابر های دستی نیز می تواند سبب کاهش خستگی افراد و آسیب های جسمی هنگام نظافت شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :