meta name="video_type" content="video/mp4" />

شست و شوی سطح زمین در چاپخانه بوسیله اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40
امر نظافت در محیط های مختلف صنعتی از جمله چاپخانه ها و تولیدی ها ضرورت دارد. تمییز بودن محیط کاری علاوه بر اینکه در روحیه کارکنان و افزایش فعالیت آن ها تاثیر گذار است، سلامت آن ها را نیز تضمین می نماید. جهت شستشوی سطوح در این محیط ها، استفاده از یک دستگاه نظافتی صنعتی کارایی بیشتری نسبت به روش دستی دارد. دستگاه اسکرابر یا کف شوی بعنوان یک دستگاه مکانیزه قادر است به نحوی عالی شستشوی محیط را صورت دهد. سرعت و کیفیت شستشو با استفاده از کفشوی ها چند برابر شده و در وقت افراد نیز صرفه جویی می شود. کف شوی ها با توجه به محل مورد استفاده و کارایی مورد انتظار، دارای مدل های مختلفی از نظر منبع تغذیه هستند. اسکرابر های باتری دار عموما کاربری راحت تری داشته و در مقایسه با نمونه های کابلی از قدرت مانور بالاتری برخوردارند. همچنین در محیط های وسیع استفاده از زمین شوی باتری دار مناسب تر است.

قدرت مانور اسکرابر

جهت نظافت محیط هایی با وسعت بزرگ که مانعی برای حرکت اسکرابر وجود ندارد، از کفشوی خودرویی با قدت مانور بالا استفاده می گردد. بری محیط هایی کوچک نیز استفاده از زمین شوی های دستی به صرفه تر است. در صورتیکه محیط وسیع و همراه با تجهیزات زیاد بوده و در بعضی بخش ها راهروهای باریکی وجود داشته باشد، یک زمین شوی دستی به همراه یک زمین شوی خودرویی گزینه مناسب تری خواهد بود.

خشک کن اسکرابر

آب آلوده باقی مانده روی سطوح پس از عملیات برس زنی اسکرابر، بوسیله تی و مکنده آن (سامانه خشک کن) جمع آوری شده و اثری بر روی زمین باقی نمی گذارد. تی خشک کن این کفشوی در انتهای آن قرار گرفته که وظیفه خشک کردن سطح در حین عملیات را بر عهده دارد. اندازه این تی معمولا چند درصد از اندازه دستگاه بزرگ تر می باشد. تی دستگاه کفشور بر روی یک بازوی متحرک نصب شده تا بسته به ناهمواری های سطح قدرت مانور بالایی داشته باشد. مجهز بودن کفشوی صنعتی به خشک کن موجب شده تا رطوبتی بر روی سطح باقی نمانده و با تردد افراد سطح بلافاصله آلوده نشود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :