meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از دستگاه زمین شوی جهت شست و شوی پارکینگ

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40
در بعضی از اماکن تجاری و صنعتی، پارکینگ های مسقف به کفپوش مجهز شده اند تا از آسیب دیدن بتن ساختمان بعلت تردد خودرو ها جلوگیری شود. تردد خودرو ها در این محیط ها سبب ایجاد آلودگی بر روی کفپوش شده و انجام عملیات نظافت و شستشو ضرورت پیدا می کند. نوع آلودگی ایجاد شده و کیفیت پایین انجام دستی شستشوی چنین محیط هایی سبب شده تا صاحبان صنایع و مراکز تجاری به استفاده از یک دستگاه نظافتی روی بیاورند. اسکرابر، نمونه ای از این دستگاه هاست که شستشوی محیط را به خوبی و با سرعت عالی انجام می دهد. اسکرابر ها بدلیل افزایش سرعت عملیات شستشو، هزینه های مربوط به نیروهای خدماتی را کاهش داده و در مصرف آب نیر صرفه جویی می نمایند. با توجه به مجهز بودن کف شوهای صنعتی به سیستم خشک کن و سامانه مکش، زمین سریع تر خشک شده و جذب دوباره آلودگی به سطح حداقل می گردد.

کف شوی دستی کابلی

منبع تغذیه کف شوی ها ممکن است بوسیله اتصال دستگاه به پریز برق و یا از طریق باتری آن تامین گردد. اسکرابر کابلی با توجه به عدم بکار رفتن باتری در ساختار آن، سبک تر از مدل های دیگر اسکرابر با مشخصات یکسان بوده و فضای کم تری را نیز جهت نگهداری اشغال می نماید.

طراحی ارگونومیک اسکرابر

از جمله نکاتی که در انتخاب یک اسکرابر می بایست به آن توجه نمود، طراحی ارگونومیک آن است. زمین شوی دستی دارای دسته قابل تنظیم بوده و کاربر می تواند متناسب با شرایط فیزیکی خود آن را تغییر دهد. در نتیجه هدایت و جابجایی دستگاه با سهولت انجام شده و کاربر کم تر خسته می شود. البته در زمین شوی سرنشین دار نیز این موضوع به نوعی دیگر در نظر گرفته شده بطوریکه کاربر می تواند ارتفاع صندلی و فرمان دستگاه را به طور دلخواه تنظیم نماید. همچنین در طراحی و ساخت اغلب زمین شوی ها، جابجایی دستگاه توسط آسانسور و عبور از ورودی ها با ابعاد مختلف در نظر گرفته شده است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :